富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-11-22

21st Nov 2012 - 釜山.爾首7日遊 D5 Part 2 - 北村 + 鐘路特色商店

上文提到 . 我地 @ 景福宮旁 坐的士上北村 -
******** 
我地架的士 . 就係 @ 東洋文化博物館旁 落車 . ( 即 - 打的上到山頂架 )
由 景福宮's 協生門 到 北村's 下圖依個展望台 
車費 - 大約 4000won 左右 ( 由於車費係細佬比 . 所以實數真係唔知 ! )
去相 - 

@北村行圈後 . 我地就經由斜路落山

落山沿途 . 地下都有依 D 路標 教你點上北村 ~ 
行行下 . 比媽咪見到地下依個指示 . 媽咪話想參與睇下喎 ~
唉 ~ 媽咪話想睇 . 行咪行囉 !
不過我想講 . 依到都幾隱蔽 ! 
因為要先行入好似民居後街 . 再轉入橫行 先黎到依到 ~ 

大約行到 15:xx 左右 . 我開始識肚餓 !
冇錯 . 我今日 1st 餐 就係 東甩 ~ ( 我同老公一人一個 ~ )
試味感 : 香蕉形 好難食 !  
再向 鐘路 3 街進發 !
唔經唔覺 . 又行到 16:xx 先 放 Lunch . 
是日 Lunch 簡左依間 - 


我既 -
老公既 -
細佬既 -
媽咪既 -
Lunch 多謝 28,000won/ 4
之後 . 轉返出大路 .
依 2 位唔知係咪旅遊大使 ?
又黎到好多人都黎既 鐘路特色商店
韓國人都幾犀利 . 諗到整條空心棒 . 黎入雪糕 !
而依條野叫 . 我幫佢改左個名 -  雪糕棍
但由於我真係唔 C 服 . 所以冇參與啦 ~  
終於返到酒店樓下 ! See 個天重光架 ~
証明時間真係重好早 !! 不過當時成我個人 &  個腦 乜都諗唔到 .
只係好想搵地方 " I " . 
所以 . 一返到上房 食完媽咪比既綠草素之後 .
就係咁瞓 ! 印象中 . 當時我應該係瞓到冇晒知覺 .....
直到唔知幾點 . 老公拍醒我問 : 出唔出去食 Dinner ?
而我 ..... 好明顯唔出啦 ! 
********
是日晚餐 . 只係知道 老公 . 媽咪 & 細佬 . 去左食燒肉 ~
而係邊到食 ? 
只係聽佢地講返 @東大門附近 . 實際地點就唔知啦 !


聽老公講 . 佢地今晚餐飯 多謝 30,000won 左右 ?
老公知我冇胃口 . 於是買左 士多啤梨 比我做 Dinner ~
士多啤梨 @ 小販檔 11,000won
而我 . 食左幾粒 士多啤梨 之後 . 就繼續瞓 . 直到 第 2 朝 ! 
******** 
最後想補充下 . 我到底係咩病 ?
可能有人估我 腸胃病 ( 肚痾 ) . 但我想講 :
由我今朝出門冇耐 Feel 到唔 C 服 起計 . 我只好正常咁 痾 左 一次 ! ( 同平日一樣 )
而且亦冇想嘔現象 . 
另外 . 媽咪當時問我係咪冷親 ?
以當日黎睇 . 我冇鼻水 亦冇發燒 更加冇咳 ~ 
所以 . 應該唔係冷親 !
之後 . 媽咪又問 : 係咪食左蟹 . 寒得際 ?
但我當日亦冇發冷 ( 由心凍出黎 ) 既感覺 !
而細佬就問 : 係咪玩到過左龍 ?
唉 ~ 邊得黎咁易呀 ?! 係日本一日行足 1x 個鐘都冇事 ! 依幾日行得咁輕鬆 ~ 點會呀 !
所以 . 到依家我都唔知自己咩病 !
如果回想當時既感覺 . 我只係覺得 -
1. 心口有 D 悶既感覺 . 搞到成個人都唔自在 !
2. 由 喉嚨 & 個肚都好似好多野 ( 潺's 物體 ) 塞住 . 搞到我冇晒胃口食野 ~
3. 個頭好痛 & 好 Fing ! 真係愛麗絲夢遊仙境咁既感覺 ~ 
最後 . 媽咪比綠草素我食 + 瞓左 1x 個鐘 . 到 第2朝 .  
@早餐前 & 後 都痾 左 1次 , 之後 . 就成個人 Ok 返 !  

沒有留言:

張貼留言