富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-11-20

19th Nov 2012 - 釜山.爾首7日遊 D3 Part 3 - Dinner + 夜遊 @東大門

上文提到 -
我地由 往十里 E Mart 掃完貨 + 返酒店放底之後 .
係時間又要出動 . 因為要地方食 Dinner ~ 
黎到首爾 1st 餐 . 就依間啦 ~ 
除左有中文餐牌之外 . 店內還有呀豬媽識講小小國語 . 
落單後 . 呀豬媽親自幫我地剪泡菜 ~
依間野既泡菜又幾好味 ~ 
尤其係 生洋蔥 & 白菜仔 都相當 Ok !!
嘩 ~ 野食黎啦
依個媽咪既
老公既 ~
細佬既 ~ 
我既 ~
Dinner 多謝 36000/ 4
食飽飽之後 . 1st 站 - 斗塔


上到 Doota 7樓 Food Court 
哈哈 ~ 又到食 Crepe's 既時候
依件我既 ~ 多謝 4500won/ 件
而依件就係細佬既 -
多謝 5500won/ 件

食完甜品 再向東大門其他地方進發
開始 @附近行圈 ~
咦 ~ 依到咪係傳說中既 路邊攤 ??
可惜我地岩岩食飽 . 所以冇能力參與 ~ 
東大門真係越夜越熱鬧 ~


小趣事 :
當我地行到黎依到時 . 媽咪問我 -
媽咪 : 做咩成條街都係垃圾既 ?
我 : 依 D 唔係垃圾黎架 ... 而係佢地由 網上 或 其他渠道收到's 訂單 . 
       將安排寄出既貨黎架 !! 
媽咪 : 係呀 ?! 等我重以為做咩帶我黎睇垃圾  ...
哈哈 ~ 有時老人家諗既野 . 真係幾難預測
可能天氣凍既關係 . 行左個圈 . 又可以參與街頭小食 ~
燒魷魚 多謝 4000won/ 份




越夜越凍 ( 依家應該得 3度左啦 ~ )
所以 . 今日係咁先 ~
 
********
明日預告 : 泡菜博物館 - Coex Mall - 鷺梁津 - 明洞

沒有留言:

張貼留言