富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-11-24

23rd Nov 2012 - 釜山.爾首7日遊 D7 Part 1 - 清溪川 + Lotte Mart

是日行程 -
清溪川 - Lotte Mart - 回酒店拎行李 - 機場
黎到最後一日 . 原先都冇乜特定安排什麼行程 .
極期量可能係附近行下就算 或 提早過 Lotte Mart .
不過 . 諗諗下前日我地冇去 " 清溪川 " . 所以 . 決定今日補去 ~
之後先過 Lotte Mart . 
********
@ 依個 Trip's 最後一個早晨 !
唉 ~ 酒店's 早餐 真係日日都一樣 !! 全冇新意可言 
唔係媽咪要食 ! 我情願同老公一樣係房食杯麵 ~
由 酒店 到 清溪川 
東大門 到 光化門 直接坐 5 號線 .
光化門 @ 5號出口出 . 過條馬路仔 就黎到 Spring .
咦 ~ 做乜咁熱鬧呀 ?
睇真 D . 哦 ~ 原來今日有個人參展呀 !!
原來人參花係咁樣架 ?! 
人參苗 ~
唔止有得睇 重有得食 !

人參天婦羅
媽咪話要參與下 ~
多謝 1000won/ 支
哈哈 ~ 人參仔仔 & 人參女女呀 ! 
係到行完圈之後 .
行過幾步 . 黎到 清溪川
去相 -


 
唔行過依幾粒野 , 又點算黎過 清溪川呀 ~
由於下一站係首爾站既 Lotte Mart . 所以 我地要行返過 鐘路站
話咁快 . 就行到黎 普信閣 !
咦 ~ 點解今日冇人既 ?? 
由 鐘閣 到 首爾站 坐 1 號線直達
@ 鐘閣站's 地下街發現左依間日式食店 ~
經過依幾日 ..... 我地個個對 Keroro 星既野食 . 已經去到 ..... 聞到都食唔落既地步 !
哈哈 ~ 睇黎我地都係離唔開日本菜架啦 ! 
由於媽咪話字肚餓 . 所以今餐只有 我地 3 個食 .
睇下有咩食先 -
細佬既 ~
我既 ~
老公既 ~
Lunch 多謝 18,300won/ 3
食飽飽 . 向 Lotte Mart 進發 ~
可能係細佬睇錯左 . 所以唔知點解 . 會黎左 2 號出口出 !
一上返路面 . 我地見到佢 -
雖然唔知佢係邊個 ( 介紹全部都係韓文 ) .
但以佢 手上 拎住個 "菠蘿" ( 手榴彈 ) 黎睇 . 佢應該係一位義士 ! 
行前小小 . 原來依到就係 文化站首爾 
* 資料係返到香港查返之知
上返條樓梯 . 就會去返 首爾站 .
去到 Lotte Mart . 終於見到傳說中既 Korea Pass ~
係咁易買返張黎留念啦 !!
Zoom ~ 
經過一輪努力 . 個個有骨落地 ~
但買得最多 . 都係佢 2 母子呢 ! 
而 我 & 老公 . 只係買左 2盒士多啤梨 + 1盒 林柿 . 
係時候返酒店拎行李過機場啦 !!
睇下佢地幾墊得幾努力 ~
搞掂晒 ! 向機場進發 ~
 
********
補返張相 - 尋晚 Dinner 既地方 ( 地鐵 4號線 4號出口路面轉左 )
試味感 :
Ok 好味 . 而且 . 好有住家 Feel ~
最重要係 平 -  平均 6000won 就有交易 .
不過 .... 店內呀豬媽唔識 英文/日文 .
咁我地之前點 Order ?
哈哈 ~ 我地係 睇住門口既圖 . 再對返入面既字 黎落 Order 架 ! 

沒有留言:

張貼留言