富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-11-23

22nd Nov 2012 - 釜山.爾首7日遊 D6 Part 2 - 狎鷗亭 + 盆唐線

上午係媽咪 Shopping . 下午 就到我 . 哈哈 ~  
********
祭基洞 到 狎鷗亭
由 祭基洞 ( 125 ) 坐 1號線 到 東廟 ( 128 ) 轉 6號線 到 藥水 ( 333.633 ) 到 狎鷗亭 ( 336 )
係時候食 Lunch 啦 .
所以 . 我地由 2 號出口之後 . 先向內街行 , 搵食 ! 
紅葉 ~  
其實 . 依到's 情況 . 都幾似日本's 南青山 .
不過依到就南青山咁熱鬧 ~ 
美容中心 .... 唔通係 ..... 比人 ....... 整 ....... ?
依到都有 MAC ?!
一場黎到 . 梗係要入去睇下啦 ~
入去行圈後 ....... 論價錢 比香港貴 ! 而論產品 , 就同香港差唔多 !
不過依到原來只係 MAC Store . 所以 . MAC pro 咭用唔到 ( 冇折 ) !! 
是日 Lunch 就依間啦 ~ 

唔知點解 . 依間野係家只有以下 6款 Set Lunch ~
其他的 . 就沒有供應 . 所以 . 我地為有 6 選 4 ( 其實都 Mix 埋一齊食 )
介紹下我地點左咩啦 - 
牛仔骨
試味感 - 香就幾香 . 不過太乾 !
薯仔炆牛腩 ( 但我想講 . 佢地唔似牛腩囉 ! 似牛仔骨多 D  )
試味感 - oK . 有小 辣辣地 . 幾野食 ~ 
唔知咩 牛骨 瓜粒湯 .
依個算 oK . 有骨味 . 但 ....... 唔多岩香港人口味 !
漢堡牛扒 ~
試味感 - 除左我之外 . 老公 & 細佬都覺得 oK . 只係冇汁 冇醬 Dry 左 D !
Lunch 多謝 30,000won/ 4
食飽飽出到黎 ~
咦 ~ 佢地係到影梗婚沙相呀 ? Oh ~ So Sweet ......
Zoom ~
嘩 .....依家都唔知有冇 5 度 ......... 佢 ( 新娘 ) 凍唔凍呀 ?
真係為左靚 . 咩都夠擔 ~
 
分享完人地's 甜蜜 之後 . 我地繼續向 10 Corso Como 進發
由 飯店 向大街一出 . 黎到 LV
我估夜晚黎 ( 開晒燈 ) 會重靚 ~

黎到 MCM 
係佢隔離 就係 10 Corso Como
正確 D 黎講 . 我黎依到唔係諗住黎 Shopping . 而係 潮拜 .
因為聽請 依間 10 Corso Como 係亞洲's 旗艦店 . 
果然比日本南清山既 大好多 . 而貨品就梗加唔洗講啦 !
但依到個價錢 ..... 就好貴 ! 而且又冇得退稅 ~
就以我之前為例 -
@ 香港 . 我曾經係 10 Corso Como 既 外國網站買野 .
最後 貨款 + DHL 運費 . 竟然同依間 Shop 標既價差唔到幾多 !
由此証明 . 佢間野賣既價 係有幾貴 !!
潮拜完之後 . 見到依個 3 號出口 . 於是我地就入去 818 .
落到地鐵 . 搵左一輪地標 ......
Oh ~ 原來依到就係 盆唐線 地鐵 !
而且 . 重係岩岩開幕 !! 
咁大家記住啦 ~ 下次想黎依到行街 , 可以坐依條 盆唐線 !
因為 由 3號出口一出 . 就直達 10 Corso Como . 真係近好多架 ~
********
不過 . @ 站內比我地預到小趣事 ~
話說 :
因為我地初時唔知依條係咩線 , 所以 就入左 Information 到查詢下 
點知 比我地發現 - 
Zoom~ 比 3 秒鐘大家 . 睇下大家睇唔睇到 以下 2 圖 有咩問題 .
圖 1  -
圖 2 - 
3 ~ 2 ~ 1 ~
好 ! 開估 -
圖 1 & 圖 2 's Information ( 英文 ) 都冇問題 . 
而問題就出在 日文 嗰 Part - 案內 & 安內  
@ 日文 "案內"  = 資料 . 而 圖 1 上既 "安內" 想代表 D 咩 ~
算我地 4 個 都 "  材梳學淺 " 未能了解佢's 背後意思 !
就因為以上出錯水牌比我既感覺就係 -
原來依條鐵路 D 員工 . 做野係咁 Hea ~ 連咁簡單's 較對工作 都做唔好 ! 唉 ~
如果換轉係香港 . 應該唔會發生掛 !  
********
知道左自己係邊之後 . 我地就向下一站 - N 塔進發

沒有留言:

張貼留言