富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-11-22

21st Nov 2012 - 釜山.爾首7日遊 D5 Part 1 - 鐘路 Tower + 李舜臣將軍像 + 光化門

話說 :
我尋日食完隻蟹之後 . 直到尋晚 ( @明洞 Dinner ) 都好地地 .
直到今朝起身 ..... 成個人都唔多自在 ! 總之 . 有種唔知想點既感覺 ~
唉 ~ 搞到連早餐都冇食 ! 但正確黎講係冇胃口食 ~ 
********
是日行程 : 
原定版 -
鐘路Tower - 清溪川 - 李舜臣將軍像 - 光化門 - 景福宮 - 北村 - 鐘路特色商店 - 待定 
睇落好似好多景點 . 但其實佢地全部都係附近 . 
而且 . 我地只會係此一遊 而不會深究 . 所以理論上 . 應該問題唔大 ! 
點知 . 出發冇耐 ( 都未行地鐵站 ) . 我個頭就開始 Fing ~ 
就係依 一 Fing . 我就知道 , 自己今日不宜帶路 .
而老公又未完全好返 . 正確 D 黎講 . 
我兩公婆今日係 - 愛麗絲夢遊仙境 ! 完全不在狀態 
所以 . 今日改由細佬帶路 .... 最後 . 路就冇兜 . 而且重行小左添 ! 因為冇去到清溪川 ~
********
由 酒店 到 鐘路 Tower 
酒店 ( 536 ) 坐 5號線 到 鐘路 3 街( 130 . 534 )  轉 1號線 到 鐘閣 ( 131 )  

我地由 5號出口出 . 一出望過對面馬路 ~ 
就見到佢 - 鐘路 Tower  
@鐘路 Tower 對面 就係 普信閣  . 初時諗住影張相就走 ~ 
點知 ....... 
冇啦啦有大軍剎到 ?! 
之後 , 佢地重係 普信閣 前面 擺陣 ~
講落 . 又唔多覺旅遊書介紹依個地方 !? 但原來依到都有野睇 ~
而且 .  旅客重可以埋去同佢地影相添
今日重有另一樣驚喜 - 首爾竟然重有紅葉喎 ~
@ 普信閣玩/ 影 左陣 . 我地要向 光化門 進發  
因為今日由細佬帶路 行左內街 ~ 咁岩途經郵局 .
咦 !  韓國既聖誕記念郵票 . 可惜未到期出售 ~
如果唔係 . 我地一定參與 ! 
黎到 李舜臣將軍像 前既 十字路口 . 先轉左 . 因為想同影 Spring .
點知 . 係佢對面 ( 唔知咩電視台 ) 門前 . 有試飲 + Gift 派 . 
當然係 一人一份啦 ! 哈哈 ~ 
如果唔係我唔 C 服 . 本應先過清溪川 先再過 光化門 . 唉 ~
為有睇下之後 2 日 . 有冇時間再黎過 !  

以下地段 . 相信大家都好熟識 . 所以小妹亦唔多講 ! 去相 ~
李舜臣將軍像 -
而佢後面 . 就係 世宗大王 銅像
黎到光化門啦 ~
又會咁岩既 ~
一黎到光化門 . 見到有軍隊係到擺晒陣 !
好 ! 去相 -  


如果要入 興禮門 ( 景福宮 ) 要比入場費 . 本來都打算入去行下 . 
不過佢地見我個樣 越黎越 "愛麗絲 "
所以就決定 由 協生門 離開 . 上北村 ! 
由 協生門 出 . 經依到過 停車場 ~

如果大家都想 坐的士上北村 . 記得出停車場後 . 過對面馬路先上車 ( 會順路 D )  

沒有留言:

張貼留言