富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-11-23

22nd Nov 2012 - 釜山.爾首7日遊 D6 Part 1 - 祭基洞 + 人參批發市場

是日行程 -
祭基洞 - 狎鷗亭 - 首爾 N 塔 - 明洞
********
食左媽咪既綠草素 + 瞓左 1x 個鐘 + 2次便便 = 成個人返左黎啦 !
黎到 6th 日 . 老公 & 細佬已經唔參與酒店早餐了 ! ( 如果唔係媽咪參與 . 我都未必食呢 ! )
所以 . 是日早餐 只有我同媽咪 ~ 
媽咪話要行人參市場 , 今日 1st 站 祭基洞
酒店 到 祭基洞 -
由 酒店 (422 )  坐 4號線 到 東大門 ( 421 ) 轉 1 號線 到 祭基洞 ( 125 )
先比個地圖大家參考下 . 今日 @ 祭基洞 's 路程 . 以下圖作藍本 -
 
@ 2 號出口出 .
路面閘口 轉左 . 就會見到依個牌坊 .
入到去 . 果然有好多藥材 ~ 
而且 . 重有好多係香港係睇唔到架 !
嘩 ~ 幾大對角呀 !
望真 D ....... 陰公囉 ~ 呀鹿個天零蓋都係到呀 !
咦 ~ 下面依隻重大呀 !! ( 佢對角有我半個身咁高呀 ! ) 
咁岩店主行出黎 . 於是我問佢幾錢 ......
點知佢話 : 非賣品 ( 雖然佢用韓文答 . 但 感覺上 佢應該係指唔賣 ! ) 

依到除左藥材 . 重有零食批發 ~
當然 ~ 佢地只做當地人生意啦 ! ( 我估 )
不過就算佢肯賣 . 我都唔知點拎返香港 ........ 
其實 . 當時都唔知前面係咩地方 ( 估係街市之類 ) .
見有時間過去 8 1 8 吧 ~ 
點知 . 依到果然係街市 . 而且重有 D 又平 又地道's 韓式小食 .
老公 & 細佬 及 媽咪 都齊齊參與 . For 公司's 手信 !

黎到 人參批發市場 
去相 -
真係成街都係買人參呢 ~  
而且重買好平 !


唉 ~ 唔知點解 . 媽咪話要參與栗子 喎 !?
原因係 ...... 等 曈曈 有得試下喎 ........ 唉 ~    
不過 . 佢地真係幾大粒 !
Zoom ~ 
嘩 ~ 好大碌 呀 ....... 
都唔知佢地食咩大 ....... 如果買比 Cookie 真會開心死佢 !!
嘩 ! 百足呀 ~
蠶蛹 ........ 睇到都毛管動 .........
嘩 !? 咩黎架 ? 新 ....... 鮮蜂巢 !? 
入面重有蜜蜂呀 ...... 真係生架 ..........  
Oh ~ 行完 ..... 
向一下站 : 狎鷗亭 進發

沒有留言:

張貼留言