富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-11-19

18th Nov 2012 - 釜山.爾首7日遊 D2 Part 3 - 札嗄其市場 + PIFF廣場

由 海運台 ( 203 ) 到 札戢其站 ( 110 ) -
@ 海運台 ( 203 ) 坐 2 號線 到 西面站 ( 119 . 218 ) 轉 1 號線 到 札戢其站 ( 110 )

******** 
黎到 札戢其站 ( 110 )
@ 地鐵札戢其站 ( 110 ) 到 札嘎其市場 & 札嘎其市場2樓海鮮店 
由 10號 出口出 
行過晒 D 寵物店之後 . 黎到 札嘎其市場 入口 . 
生果檔 !?
但點解 .... 冇士多啤梨 ?! 
嘩 ! 大隻到呀 ?! 食咩大架 ?! 

黎到 札嘎其市場 2樓海鮮店
不過 . 點簡都簡唔岩食檔 .....  
所以最後都係落返黎 . 睇下有冇其他選擇 ~
依到都收得算夜 . 因為依家都差唔多 19:xx .
魔鬼魚 ...... ?!

最後 . 我地簡左依間 ~ 
簡好晒海鮮 ~ 入去啦 !!
今餐前菜包括 :




而主菜有 -  
海腸 10,000won/ 碟 - 口感尚可 .
海菠蘿 10,000won/ 碟 - 口感 Ok . 但個味有 D 澀 .


生魷魚 10,000won/ 碟 - 真係比佢吸條脷 ~
由於只有我同老公食 . 所以簡左隻 斤幾's 松葉蟹 65,000 won/ 隻 ( 連加工費  )
松葉蟹 - 鮮甜 . 好味 . 勁多糕 ~ 正 !! 
Done ~ 
埋單多謝 100,000won/ 圍 . 我都知道依餐食貴左 ! 
不過算啦 ~ 最梗要一家人食得開心 ~  
比個地圖大家參考下啦 ~
下圖藍點位置
 
******** 
題外話 . 提提你 - 
@ 依條街內 有2 間 [ 其實係同一個老細 ]
當佢知道你地係 香港 或 台灣 什至大陸 遊客的話 ,
佢即刻由店入面 ( 或 第2間舖 ) . 搵個國語女仔出黎翻譯 .
但大家要小心 !! 因為佢係睇住你地個樣黎開價 ~ 重要係 : 不設還價 !
好似當晚咁 : 我地先後 2 次遇到同一個 國語翻譯 .
但由佢 ( 女仔 ) 's 眼神 & 口敏 . 都係暗示我地 . 唔好幫襯依到 !!
不過回想當晚佢開's價黎計 , 依檔野個價又真係開得幾高 ( 貴 )
可惜當時我地掛住搵食 , 唔記得影相 ......
但我記得佢地個招牌係紅色架 ( @我地幫襯嗰間 隔離 . 就係其中一間分店 ) 
 
******** 
食飽飽後 . 向 PIFF廣場進發 !!
雖然一街都係小食檔 . 不過我地已經食唔落 ....... 

咦 ~ 傳說中既 "咭" 餅仔呀 ?
但我真係覺得依個遊戲有 D 搵笨 !! 
我地入到 PIFF廣場之後 . 就向南浦洞方向行 ~ 

真係好多小食檔 ....... 
行左個圈 . 估唔到細佬又有能力參與街邊檔 .
雞串 好似 1000won/ 串
最後 . 我地@ 南浦洞 行到差唔多 11:xx 
係時候返酒店 . 今日就咁先 ~
 
********
明日預告 : 西面郵局寄信 - 坐火車上首爾 - 東大門 - 往十里  
********
題外話 . 提提你 -
由西面 10 號出口 上到路面既情況 就係上圖咁 ~
( 同樣係 Starbucks 隔離 . 轉個灣就係 8 號出口 ) 
********

沒有留言:

張貼留言