富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-11-21

20th Nov 2012 - 釜山.爾首7日遊 D4 Part 3 - Dinner + 閒遊 @ 明洞

上文提到 -
@ Lotte Mart 揪住咁多野 + 睇下老公病成點
結果 返到酒店 , 老公仍然瞓梗 !! 唔係我拍門 佢重未醒 ~
見佢瞓到咁既樣 . 於是我就拎岩岩係 Lotte Mart 買既士多啤梨 佢食 .
等佢回魂後 , 好彩佢識話肚餓 ~
經商量後 , 決定過明洞搵食 !    
由 酒店 ( 422 ) 到 明洞 ( 424 ) 4號線直達  
黎到明洞 . 由 6 號出口出
可能天氣凍 + 店舖佈置 . 搞到我冇啦啦 都 Feel 到 聖誕氣氛 !
好 ! 開始夜遊同洞 Part 1 ~
依到真係好多人 .  耐唔時都會聽到好熟識既 廣東話 & 國語 ~
而且 地方又舊 又 ..... 
所以 . 我真覺得自己好似返左東門 !!






由於老公腸胃唔好 . 所以 是日晚餐 清清地 就食 - 明洞餃子
睇書話好人氣 . 要排隊 !
但我地今晚可以直入 ~ 真 Luckly !!
依間野 . 簡到盡都係得依 3 款野食 ! 所以 . 就依 3 味啦 ~
試味感 - 尚可
Dinner 多謝 約 20,000won ( 由於係細佬比錢 . 所以實數唔知道 ! )
食飽飽 , 再黎夜遊明洞 Part 2 ~
真係估唔到 11月中's 明洞 . 9成店舖已經佈置好晒 ~
去相 -




N 塔 ~
見依到冇乜野行 . 我亦冇野想買 . 於是我地就打道回酒店 !
 
********
提提你 :
明洞換錢 -  當晚已經格過價 . 依間係全場換得最高 !
就以當日計 . 其他  100 對 137 . 而佢 100 對 138
店內呀豬媽係 強國人 嫁左黎韓國 . 所以 . 國語溝通唔成問題 !
又比個地圖大家參考下 -
下圖只係 For 寫 Blog 而整 . 所以 紅色箭咀頭 只係大約位置 . 請以上圖 店舖正面作實 !
總知 . 間野好近街尾 !!   

沒有留言:

張貼留言