富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-11-23

22nd Nov 2012 - 釜山.爾首7日遊 D6 Part 3 - N塔 + 明洞 + 戰利品

上文提到 :
我地坐 岩岩新通車 盆唐線 離開 狎鷗亭 過 N 塔 !  
*********
狎鷗亭 到 明洞 ( N 塔 )
狎鷗亭 到 往十里 轉 2號線 到 東大門文化公園站 轉 4號線 到 明洞 
 
*********
其實 . 有 2 個地鐵站 ( 會賢站 或 明洞站 ) 過 斜電梯 都好近 .
會賢站  1 號出口 而 明洞站 @ 4 號出口 .
由於我地岩岩坐盆唐線 . 由 往十里 過 N 塔 , 所以 明洞 對我地黎講 . 會近 D ! 
又到參考地圖時間 -
由 4 號出口出後 . 以上圖指示 一直向 新東方酒店 & 友行銀行 方向行
大約 10mins 就黎到 斜電梯 
欖車站   
來回欖車飛 8000won/ @
出發 ~ 上山啦 !
嘩 ~ N 塔 
行完條又直 又長's 樓梯後 , 約於上到黎啦 ~
Zoom ~ 
貓 ~ 咁凍做咩重唔返屋企呀 ? 
由於又寒 又大風 ~
我地係到 大約留左 15mins 左右 . 算到此一遊吧 !!
@ 欖車內 . 黎一張首爾夜景 ~
由於我地聽日返香港 . 所以 @ N 塔落返黎後 . 
再到 明洞 最後行圈 ( 補買 ) ~  
唔知係咪時間尚早 ? 條街唔算多人 ~ 

等待細佬買野 Ing = 四圍影既時候又到啦 ~ 
Bye Bye 啦 明洞 )))) 有緣再見啦 !!

由於佢地拎住太多野 . 所以 . 原先打算返酒店放底 D 野 . 
再出東大門搵食 + 行圈 ~
點知 . 返到酒店樓下開始落雨 !! ( 依家應該 0 度掛 !? ) 總知就好凍啦 !! 
於是 . 是日晚餐
@ 4號線 4號出口前's 小飯店 ( 唔過東大門 ~ ) 
Dinner 多謝 2x,000won/4
今晚消夜 -
生果多謝 14,000won 
 
*********
是日戰利品
我既 -
坦白講 , 唔係細佬要入 Skin Food 買野比老婆 . 我估我連依 3 樣野都買唔到返香港
Skin Food's Gift
老公既 - 


細佬既 - 

Gift

Gift
 
媽咪既 -




 
********* 
決定黎 Keroro 時 , 我已經預左自己買唔到野 ~
結果 - 真係如我所料 @依個 Trip 我係買得最小野嗰個 !!

沒有留言:

張貼留言