富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2011-05-20

19th May 2011 - 東京之旅 Day 1 Part 1 - 上機 + Limousine 機場巴士 + 新宿

由於依次個 Trip 決定得幾倉卒 . 搞到老公請唔切假 ~
所以 . 今次東京之旅 只有 我 . 媽咪 同 細佬 3 個人 .
今朝 06:30 出門口 . 而老公一陣重要返工 . 所以佢冇陪我過機場 .
********
是日行程 : 
HKT 09:45 機 - JPT 15:00 成田 - 酒店 Check In - 歌舞技町 - 酒店 
********
去到機場 梗係 Check In 先啦 ~ 貓乖  我地一陣見
由於朋友女 Kit @機場返工 . 今朝約埋一齊食早餐 . 點解 4 個人 叫 3 份早餐 ? 
因為 媽咪話 一陣上機有野食 . 朋友女 唔食蛋 . 而我就唔食包 . 所以 . 我地可以 兩早餐 3 份 Share ~
原先以為重有大把時間 . 所以食飽後重慢慢叉電 . 
之後又慢慢行過 DFS 買煙 . 但當我地行到離閘口不遠時 ........ 咦 ~
點解閘前 D 櫈冇晒人 ?? 點解冇人排隊 ? 
冇理由架 ? 唔通換左登機閘 ??嘩 ! 原來已經 Final Call ......  今次班機又會咁準時 ?
後來上機先至知 .
原來 .... 只差我地 3 個 .....
香港 我地 6 日後見
飛左冇耐 . 又到派 Snack 既時候 ~
不過 . 今轉預到勁氣流 . 所以隻機飄得好犀利 ! 中途重聽到有女乘客驚叫 "尖叫" .... 
連派餐時間都推遲左 ! 睇下今餐食乜先 ?  
我簡左 B 餐 . 而媽咪 & 細佬 簡左 A 餐
食飽冇耐 . 我地到步啦 ~                                       落機後. 除左過 Customs 外 . 重要接貓 ~
今次我地 Package 除左平之外 . 重有另一樣優惠 : 頭 500位 成功訂票's 顧客 . 
每位送一張 由 機場 到 市區's  單程巴士劵  . 哈哈 ~ 我地每人慳返 3000円
出閘後 . 先到 Limousine Counter 換返張正式乘車劵
其實原先可以搭 15:30 嗰班車 .不過唔想趕到裙甩褲甩 . 最後簡左 16:00 嗰班 .
 
排隊時 ~ 在場工作人員會幫我地擺開行李 ( 即 - 人有人排 . 行李有行李排 ~ )
叔叔幫我地擺好行李後 . 會另外比張號碼飛我地 ( For 落車時 認領行李 ) 
車黎啦 ~ 向新宿進發 )))))  經過 個幾鐘車程 . 我地到左 新宿西口 站 ~
落車向後行幾步 + 轉個灣 . 會見到新宿地標之一 " 新宿太子酒店 "
********
分享資料 : Limousine 機場巴士 - 請接

沒有留言:

張貼留言