富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2011-05-25

24th May 2011 - 東京之旅 Day 6 Part 2 - 再戰新宿 + 上野呀美橫町

因為 媽咪 & 細佬 要落鐵塔 . 而我就要過新宿 補買 .  
於是大家 就係 築地分手 . 再約定一陣 11:00 左右 返酒店等 .  
而我一返到黎 伊勢丹 . 就 9 秒 9 直上6/F 
搞掂 !! 
@我等車中時 . 見到電車公司為左慳電 . 會@個別時段停洗部份電梯 .
Check Out 後 . 向上野出發 ~
唉 ~ 好重呀 ........
行到黎路口 . 哈哈 ~ 間藥房開左開啦 . 當然要入去行個圈 ~
@天橋上 . 見到有 D 藝術品's 係到 . 我同媽咪就最欣賞依個 . 為佢個喻意做得幾好 ~
藝術品既 介紹
落天橋後 . 又行返黎 呀美橫丁 .....

哈哈 ~ 係細佬睇梗火機既時候 ....
點解又會比我見到呀貓既 ? 佢真係冇處不在呀 !
冇意中睇到依個火機 ...... 咩黎架 ....... 洗唔洗咁貴呀 ?
睇完火機 . 我地@天丼 買 Lunch . 之後再向 大黑屋 進發 ~
今次好平呀 ! 因為 5月 31 號到期 . 所以只係 400円/ 位 @大黑屋
而近 大馬路 ( Uniqlo 隔離 ) 冇招牌嗰間大黑屋 就買梗 1200円/ 位 .
真係 1 個開 3 個 !
最後 . 梗係要入 藥房 行多個圈 . 睇下有冇買漏野 ?!
真係 食既 . 用既 都買齊晒啦 ~ 可以安心過機場啦 !

沒有留言:

張貼留言