富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2011-05-24

23rd May 2011 - 東京之旅 Day 5 Part 3 - 秋葉原 + 呀美橫町 + 戰利品

話咁快又由 雷門 黎到 秋葉原 ~
一出 JR . 又係大家都好熟識既 SEGA 
依位姐姐落雨都重要搵客 . 真係辛苦 !
之後 我地入左便利店 .....  
因為@ 秋葉原 JR 一出 @便利店門口係吸煙區 . 買杯麵只係唔覺意見到參與下
最後 我地參與左 3 個 . 1st 個就係上面嗰個新口味 . 而 2nd & 3rd 就係 咖哩杯 & 蕃茄杯
之後 . 我地係咁意係到行圈 .
哈哈 ~ 又見到秋葉原既手信禮盒
咦 ~ 咁既夾公仔網 .... 好似有 D 搵笨 .....
唉 ~ D 雨重係咁密 搞到個人都冇心機行街街 .
我部相機呀 ! 
行到依到 . 我地都係決定返落上野行呀美橫丁算啦 ~
返到上野站 . 細佬又參與左 雞形燒 .
一出閘沿小路落 . 見到上野站前 100円 店 ~ 
So Good !
其實依家只係 19:xx . 但可能係落雨關係 . 好多鋪頭都提早閂門 !
好彩 . 依到間藥房冇咁早閂門 ~
行埋藥房 . 我就帶 媽咪 & 細佬返黎依到 . 食返我上次黎食過 八爪魚圓 ~ 
之後 . 就行過黎行 吉池 . 不過細佬話想試多間 八爪魚圓 .
經過 細佬 既 左試右試之後 . 佢都話 橋底 ( 我介紹嗰檔最好味 ! )  
於是佢就返轉頭 買多 8 粒返酒店食 ~
而我 . 咁岩行過 呀美橫丁 入面 @ 橋底嗰間 魚河岸 .
哈哈 ~ 今晚既 Dinner 又有著落啦 ~
買埋野食後 . 打道回酒店 ....唉 ~ 沿路行 D 雨都冇停過 !
********
是日晚餐 ( 宵夜 ) -
我既 - 魚河岸's 刺身飯 ~
Zoom ~
真係十分佩服日本人既細心 . 點會估到一個只係幾百 yen 既刺身入面
竟然包埋凍包 . 真係行遠小小都冇問題 !
除左凍包 重有配料 . 都跟得好足 !
********
是日戰利品
食飽 又到 執行李時候 ! 由於聽日就 返香港 ~ 再加上聽日一早又要過築地 ! 
所以 . 今晚真係要好努力 執晒佢 !但其實我今次都唔係買左好多野 .... 點解都要分喼架呢 ? 

沒有留言:

張貼留言