富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2011-05-25

24th May 2011 - 東京之旅 Day 6 Part 3 - 京城上野站 + 成田機場 + 回港

黎到 京成上野站 ~ 
一落到月台就有車啦 ~
之前@ Can Do 買既汽水飲 . 留返一陣食飯飲 ~
將呀貓 2 號成功上架 ~
可能今朝早起掛 ...... 架車一開 . 細佬就開始瞓 !
經過 約 80 mins 左右車程 .我地返到黎成田機場 ~
Check In 先 ~
搞掂晒 ~ 入閘 
成袋銀仔 ( 好重 ) ! 所以 我 + 細佬 一人一支 保礦力 . 多謝 120円
開餐 ~ 
食飽飽 . 就同細佬再四圍行下 + 叉電  一陣我地就係坐佢返香港 ~ 
夠鐘 ~
名副其實 : 夕陽醉了
今餐 我同細佬都簡 B . 而媽咪就簡 A .
食飽眠一眠 . 話咁快就返到香港 
呀貓 1 號果然係飛慣飛熟 . 一黎就見到佢 ~  
而呀貓 2 號  ...... 等左陣 ...... 終於都出黎啦 ~
接齊貓啦 ~ 行得 !
哈哈 ~ 一出閘 老公就係到等梗我啦 !
********
是日戰利品
@築地
@上野藥房

沒有留言:

張貼留言