富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2011-05-21

20th May 2011 - 東京之旅 Day 2 Part 1 - 早餐 + 明治神宮

是日行程 :酒店早餐 - 明治神宮 - 竹下通 - 表參道山 - 南青山 - 渋谷 - 新宿 
********
一早起身梳洗後
落酒店 B2 食早餐 ~ 
又估唔到新宿太子's 早餐又幾多選擇 . 由 日式 至 西式 都應有盡有 . 去相 -
Oh ~ 麵包 Refilling 
( 麵包有 4款提供選擇 - 由方包 到 牛角包 或 餐包 等 都有 )
飯 & 粥                                                                          飲品都有幾種選擇 ( 果汁 到 咖啡 等都有 )
而餐具 . 要刀叉有刀叉 ~ 要筷子有筷子 ! 
是日早餐 -
我既 
食飽飽 . 9秒 9 上房妝身 . 
出發 !
行過 JR 時 . 見到有團體為 311 搞籌款活動 ! 我地當然要參與下啦 ~
由 新宿 到 明治神宮 ( 原宿 ) 坐 山手線
到 原宿站 . 由 表參道出口 直行 1x步 . @吸煙區後 就係 神宮橋 . 我地入去啦 ~
去相~
入宮/ 寺前 . 必做環節 - 洗手 .
Step : 1. 用水殼莊水 
2. 先洗洗你既左手 
3. 再洗洗你既右手 
4. 直接倒水到左手 " 朗朗 " 你個口口 . 禮成 !
今日真係大吉呀 . 一入去 見到有對新人 影梗結婚相呀 !
So Sweet ~
分享完人地's 甜蜜 . 又繼續我地's 旅程 ~
嘩 ! 今日係日本's 吉日嗎 ? 入到黎 . 又比我地預到另外 2 對新人 行禮中 !!
2nd 對                                                                       3rd 對 -
我地除左宮內儀式睇唔到之外 @露天環節 . 
我地都參與 ( 旁觀 ) 了~   但原來佢地's 結婚儀式 好忙架 ..... 新人 + 成班親友 .
係咁出出入入 . 行黎行去 !! 次序大約係 - 
由 左邊門 行去 右邊門 . 之後 又由 右邊門 出黎 再行去正門 
總之 . 成班人 @明治神宮 . 行黎行去 ....
相比香港's 結婚 真係簡單得多 而且重 C 服好多 !!
當正想離開時 . 又預返岩岩 @門口影結婚相's 新人 ~
@明治神宮 分享完 3對新人's  甜蜜 之後 . 我地 向竹下通 進發 ~

沒有留言:

張貼留言