富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2011-05-23

22nd May 2011 - 東京之旅 Day 4 Part 2 - 深大寺 ( 鬼太郎 )

參觀完 三鷹の森ジブリ美術館 後 . 接住落 過 深大寺 ( 鬼太郎 ) 
交通方法 : 
美術館門口 ( 背住三鷹門口 轉左面 [ 貓巴士繼續行駛既方向 ] ) 一直行 .
大約 5 - 8 mins . 黎 小田急/ 京王 巴士站 -
坐 吉04 總站就係 深大寺 . 
車費 210 円 .
  
巴士黎啦 ~
我地都幾好彩 ~ 
因為上車冇耐就落雨 !! 而且重越落越大 ...... 到最後重橫風橫雨 ~ 洗唔洗咁大雨呀 ?
吉04 既總站 就係 深大寺 . 唔洗怕會坐過站 !
 
去相 -
  
  
  
Lunch 時間又到 ~ 是日 Lunch 就依間
一場黎到 . 梗係要試下依到最出名既 そば ( 橋麥麵 ) ~ 睇下個 Menu 先 -
唔識日文既朋友唔洗驚 . 門口有相 . 到時指住張相黎落單 ~
等食中 ..... 個景好靚呀 ! 但 秋天 有紅葉 會重正 ~
我既 - 上天ざる ( 冷食 )                                       
 
媽咪 - 上天 ぶら ( 溫食 )
其實媽咪 Order 同我係一樣 . 不過佢係 溫食 . 而我就係冷食
而細佬就 Order 左 : 野草天 セット ( 冷食 )
另外 . 嬸嬸重比左壺湯比我地 . 係用黎 Mix そば汁 黎飲 ~
雖然媽咪嗰 Set 冇得 Mix . 不過佢都有試味 ! 重對依壺湯讚口不絕呀
食飽之後 . 繼續前進 ~
其實 依到重有好多野睇架 . 但可惜落梗雨 . 搞到我地都冇乜心機慢慢睇 .....
到左 深大寺 既 門口 啦 ~ 
又到 洗手既時候 ~ 
 
由於 落雨 + 時候唔早 . 入面已經冇乜遊客 . 我地都係時間走 .
不過 . 要參與埋呀貓 先走得 !!

回程 : 
行返出正門 就會見返岩岩嗰個 京王線 巴士站 .
依到有兩架 巴士 :
1) 調布站北口
2) つつじケ丘 . 
而我地 當然坐 1. 調布站北口 , 車程大約 20mins
哈哈 ~ 一落車 見到傳說中既 鬼太郎巴士 
返到黎 調布站
回程時預依班 準特急 ~ 唔講大家可能唔知 . 
@ 調布站 返新宿既月台上 . 兩架地鐵 都係返新宿 . 
不過 . 一邊係 快速 or 急行 ( 或 其他列車 ) . 而另一邊係 準特急 ! 
@ 調布站 返新宿 冇論你坐咩地鐵 . 車費都係一樣 . 但時間 就好有出入 . 
所以大家要睇清楚先好上車呀 ! 準特急 中途只停 1 - 2 個站 就直飛新宿 .
唔洗 20mins 返到新宿 .
途經 Haagen Dazs . 唔知佢地今日做梗咩 Promotion . 5球雪糕 只需 650 円 . 
@Order 紙上簡返自己想既味道  
細佬既 -                                                                                                    我既 -
依 5球 對細佬黎講 . 好明顯完全冇難道 ~
但對我黎講 ........ 唉 ~ 同媽咪 Share 都食唔晒呀 !

沒有留言:

張貼留言