富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2011-05-22

21st May 2011 - 東京之旅 Day 3 Part 3 - 品川 + Dinner + 戰利品

上文提到 :
我地@櫻木町 Miss 左班快速車 . 
所以要到 品川 轉車 . 途經 東京ばな奈 0v0/ 
當然要參與啦 ~   
由於我地拎住太多野 . 所以決定先返酒店放底戰利品 . 之後 再出動搵吃 .
是日晚餐 - 拉麵 
選址 : 位於歌舞技町 門口有好大個 保齡球 嗰間  
睇下今餐食乜先
我既 -                                                                      真開心 ~ 今餐食到溫泉蛋
媽咪 Order 左 湯飯 ~                                            
 
而依碗 係細佬既 -
另外 . 佢重 Order 左 兩份小食 . 
包括 :炸雞粒                                                           炸餃子 但坦白講 炸到太乾 唔好食
另外 依到有樣配料幾好味 - " 辣味韭菜 " . 放埋落 D 麵到一齊食真係唔錯 !!
因為聽日要搬酒店 . 所以我地今晚要拾野啦 ! 於是 食飽飽就打道回酒店啦 ~
********
是日戰利品 @伊勢丹  哈哈 )) 我今日用 500 円 抽到架 Hello Kitty 手拉車
@ Agnes b 
@ 0101 ~
@Anpanman
@ 品川
********
是晚消夜 :@ Lawson 100 . 最可惜係 今次又係買唔上次's 朱古力 Crepe

沒有留言:

張貼留言