富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2011-04-18

17th Apr 2011 - 日落情天 2nd 日演出

今日係 日落情天 2nd 日既演出 亦都係 最後一日 ..... 真係有 D 唔捨得呀 ~
一入到後台 . 就見到依張大大既 Memo 啦 ~  
哦 ~ 原來係約定大家係邊到慶功 ! 
都係把握時間 . 馬上開工  ~
距離開場雖然重有小小時間 . 而導演亦係依個時候作出 最後 Bethink .
( 紅箭咀嗰個咪係我囉 ~ 哈哈 )   
係依個時候 . 我地收到 由甘姐 係澳門 送黎既 美味馬拉盞 . 
好好味架 ))))) 多謝甘姐 ~ 
由於我聽日重要返學 . 所以 我 Stand By 到 5點幾 ( 場都未散 ) 就提早走啦 .
臨走前 係 文娛中心門口 . 再次見到依張 Poster . 真係忍唔住要影多張相呀 !
講真依次後台真係好忙 . 
所以 . 搞到套戲做完我都未知佢係講乜 .
依家返到屋企 . 終於可以慢慢拎本場刊黎欣賞下啦 ~
係場刊背部鳴謝入面 . 
哈哈 ~ 有我個名呀 . 因為 佢地原先話印唔切架 !
但點知依家又有喎 !? 真係超開心 . 好 Surprised 呀 ~   

沒有留言:

張貼留言