富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2011-05-24

23rd May 2011 - 東京之旅 Day 5 Part 1 - 上野 Chisun 酒店 + 上野郵局 + 呀美橫町

今日行程 :
早餐 - 上野郵局 + 呀美橫丁 - 雷門 - 秋葉原 - Dinner + 呀美橫町 - 酒店 
********
又到 影下 酒店房出面's 情況 ~ 原來上野都有零靜's 一面 
由於 ANA's Package 唔包早餐 . 所以 今朝早餐食自己 .
我 同 細佬都係 日清杯麵
個杯麵都幾足料 ! 食杯麵 . 又點小得汽水
房入面所謂's 枱 .... 已變成 ~
由於 尋日真係好大雨 . 搞到細佬由入面濕到出面 . 當然 . 銀包's 錢錢都冇一幸免 全部濕晒 ! 
所以 . 今朝早餐後 細佬要用風筒吹返乾 D 銀紙 . 哈哈 ~
等佢 D 銀紙吹乾後 . 重要幫衣櫃還完 . 我地可以出門口 ~ 如果唔係 一陣嬸嬸執房 咪弊 ........ 
你地可能會問 .... 未裝返度門之前係點 ? 咪就係下圖咁囉 ! 你話係未迫於冇耐呀 ~ 唉 ......
搞掂晒 ! 可以向上野進發 ~
襯日頭 . 補返幾張 酒店附近環境相 - 酒店大門
由酒店行過上野 . 大約 10mins 左右 ~ @酒店轉出大街 . 見到依個大鳥居
行前小小 . 會見到依條街有好幾間 ...... 日式既 殯儀館 . 另外 . 重有 D 賣 日式 神主櫃's  店舖 . 
所以 ~ 如果大家係比較信邪 's 朋友 . 小妹都唔建議大家搬黎依區酒店 . 
但話時話 . 依到's 殯儀館 . 又冇香港嗰 D 陰暗感 .反而令我覺得有種好 安靜 ( 舒服) 's 感覺 . 
而且又好好彩 我地 ( 媽咪 + 細佬 ) 都唔係 迷信嗰班 ~ 
如果唔係 ..... 要佢地 出出入入都經過 依類型鋪頭 . 到時我就佢地煩死 !
當然 . 唔係成條街都以 做/ 出售 殯儀用品 . 重有其他野 ~
行到上野警察局後 轉個彎 . 見到 上野 0101 
而對面 就係 JR 上野站 ~ 
而橋's 另一邊 . 我地黎到 上野 0101 & 呀美橫町's 入口 .
其實 稻荷町 依間 Chisun Hotel Ueno 論位置 . 非常方便 !
只要你唔介意 @我頭先所講's 街境出入 + 房間唔夠大 . 佢都算幾 Ok ~ 
黎到 旅程 5th 日 . 先有時間黎郵局寄信 .
而上野郵局 係 @ 上野 0101 隔離 依條小橫行內 !
See ~ 橙色指示牌 
由 東京 寄 空郵 回港 只需 70yen/ @
嗰 2 隻字 . 話咁快就寫好啦 ~ 
唉 ~ 次次都係我最快 !! 
等待中 . 無聊影
都係睇返細佬 ...... 唉 ~ 要佢寫幾個字比個女 & 老婆 ...... 整咩搞到好似寫論文咁架? 真係辛苦晒佢 ~
@ 等待細佬時 . 媽咪除左參與 Post Card 外. 重參與左小存章 .
而細佬除左 Post Card 外. 另外亦參與 2 款小存章 .   
@上野郵局 .... 竟然可以玩左 差唔多 30mins !! 真係佢 2 個先做得到 ~ 
終於搞掂 ! 可以向呀美橫町進發 ~ 
日頭's 呀美橫町
冇啦啦比細佬見到依部 100円 咖啡機 . 好明確佢又要幫襯下 ~
是日 Lunch
魚河岸
睇下今餐食乜先 -
我既 ~ 
依碗係媽咪既 ~ 而細佬嗰碗太遠啦 ~ 影唔到呀 !! 
食飽飽後 . 向回 0101 方向行 , 因為要坐 Tokyo Metro 銀座線 過 淺草
@ 0101 B1/F . 襯媽咪去 Toilet 時 . 我係到除便行圈 .
原來依到除左有 Chacott 外 . 重有 NYX . 
如果 大家臨走前 ( 回成田機場前 ) . 發現買漏野 . 可以黎 0101's B1 睇睇 . 
不過 依到只係得個別貨品 . 所以 唔好抱太大期望 !
Chacott
NYX

沒有留言:

張貼留言