富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2011-05-22

21th May 2011 - 東京之旅 Day 3 Par1 - 自由活動 : Shopping@新宿 + 品川水族館

是日行程 -
早餐後 :  
我 - 自由活動 & 媽咪 + 細佬 - 品川水族館 之後 約 16:00 大家 Meet @橫濱 櫻木町站  
******** 
由於佢地早餐後 要出發到 品川水族館 . 所以 今朝佢地要換埋衫食早餐 . 
酒店今日加左依款新菜 - 冷奴 ( 即係凍既豆腐 )
是日早餐 . 
我既 - 睇落好似好多 ~ 但食落其實唔多 ! 
因此都係以菜為主 而 肉 就只有兩片火腿 .. 哈哈 都真係幾健康 ~
餐後果 - 
食飽飽 . 齊齊上房 . 
媽咪以 9秒9 手勢拾野預備出發 . 點知 .......  細佬 竟然 以 9秒9 既速度返瞓 .
唉 ~ 最後 佢地@ 09:30 先出門口 !!
而我 ?! 由於依到 D 百貨公司一般都開 10:00 或 打後 . 所以我有大把時間慢慢妝身.
先講小妹既是日行程吧 -
現在報時訊號 : 11:00 出發 ~
1st 站 : Gift Gate
  
之後 . 再向 伊勢丹 & 0101 進發 ~ 
就黎到 伊勢丹 ~ 梗係先上 3/F Y's  ! 不過佢今年夏季出's 袋款 ... 一個字 " 差"
3萬幾円 買一個 質地同雜誌袋差唔多既袋 ! I am So Sorry ~ 真係買唔落手 =.="
轉戰 6/F ~
參與 ~
之後就到 BAPE Kids ~
重有 Agnes b Enfant
  
行到咁上下 . 原先諗住可以買到 退稅 ! 不過唔夠時間 ........
下一站 : 0101 
買完野之後 . 如果你要包裝既話 . 佢地就會比張飛你 . 轉頭返黎就攞得 ~
@Blue Label . 
唉 ~ 今季 冇乜野岩洗 . 算啦 !
由於我買得唔多 . 所以話咁快就拎得 ~
可以返酒店 ~
行過地鐵站 見到佢 ...... 嘩 ~ 熱唔熱 ?
返到歌舞技町 . 見重有小小時間 . 可以食埋個 Lunch 先再出發 ~ 
是日 Lunch - 金太郎's 海膽丼

之後 我以 9 秒 9 速度 , 將岩岩 D 戰利品擺返上房 . 向 橫濱 櫻木町 出發 ~
******** 
到講請媽咪 & 細佬既行程 - 品川水族館
入場費 1300円/@ . 如果想睇埋 海洋劇場 要 1800 円/@
企鵝 係每個 水族館 唔小得's 常客 .
另外 . 重有 ....... 佢地 
去相 - 
其中 . 媽咪話依條魚最得意 . 但可惜唔知佢叫咩名 . 因為依到 D 水牌係日文 . 
由於佢地唔識日文 . 所以 , 佢地竟然以 睇日文 讀 中文's 方式 黎叫依條魚 ! 
日文係 : オオミ ( 只係頭嗰幾個字 ) . 所以 . 佢地就叫佢做 " 才才三 " .....
咁都比佢地諗到 真犀利 !

以上魚魚只係節錄 . 事關我冇去到 . 所以依家係 拎細佬影既相 同大家分享 ^.^ /
******** 
聽佢地講 : 原先怕搵唔到路落橫濱 Join 我 . 於是提早離開 水族館 . 
但落到橫濱 發現原來重有大把時間 . 所以 . 佢地先@ 橫濱站落車 . 
食 Lunch 再坐車過 櫻木町 Join 我 . 而細佬對依間麵店既評語就係 - 
好好味 ! 因為佢之後係歌舞技町都話食唔返 ~

沒有留言:

張貼留言