富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2011-05-20

19th May 2011 - 東京之旅 Day 1 Part 3 - 歌舞技町 + Dinner + 激安

新宿 1st 站 : 酒店樓下 100円店 ~ 掃貨後拎返上房 
之後到酒店下's 車站 ( 西武新宿站 ) . 幫 媽咪 & 細佬 買 Suica ( 東京八達通 )
途經餅店 有試食我地又點會錯過機會
由 車站一落 有另一間 100円店 US Mart .
經過 311 大地震後 . 條街真係小左好多遊客 ! 
應該話 . 成街 9 成都係本地人 .  而且 . 東京正進行慳電計劃 . 所以有好多廣告版都冇開燈 ~
就好似 街頭表演 ~ 如果係 311 前 . 相信會重多人睇 ! 但相比下 . 今晚東京's 月亮光左 !!
@ 歌舞技町 行圈後 . 係時候開餐 - 好明顯 返黎我's 至愛 - 金太郎
由於 15:00 後 . 金太郎 2/F 會變回吸煙區 . 所以 . 我地上左 2/F . 
 
我同細佬 都 Order 海膽丼 而媽咪唔食生野 . 所以幫佢 Order 左 穴子丼 ( 星曼丼 )
Dinner 後 . 本來想行 隔離街 間激安 ~ 點知佢今晚冇啦啦盤點 .
所以 @ 冇得簡's 情況下 . 我地過左對面馬路 - ツルク 100 円 ツヨツプ
之後再向新宿 三丁目方向 慢步 . 途經 夾公仔店 . 
改為夾 手信禮品 或 日活什貨 等
就算係公仔 . 都已經係一 D 較靚's Figure 公仔
過返馬路 . 黎返 Best Western 酒店街口's 冬甩店 . 參與我今晚 消夜 ~
而細佬晚消夜有 - 松屋 咖哩牛肉丼

之後 . 一路向 Best Western 酒店方向行 . 過埋 新宿東橫 Inn . 黎到只有一層's 激安店 .
兜完個大圈 . 係時候返酒店 ~ 返到酒店後 . 同老公上網匯報今日情況 + 洗白白後 .
坐係 貴妃椅到 一邊消夜 一邊望住依個夜景 . 再向望下下面街景 . 突然有種失落感 湧上黎 ! 
因為都幾難相信 . 我依家望梗's 係 未到 02:00's 新宿歌舞技町 .
而我有 冬甩 + 7up ( 依隻 7- up . 好似@香港未見過 ??)
********
是日戰利品 :  @ Can Do
@ 激安 + 100円 店
@ US Mart
********
明日預告 : 明治神宮 + 竹下通 + 南青山 + 渋谷 + 新宿

沒有留言:

張貼留言