富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2011-05-20

19th May 2011 - 東京之旅 Day 1 Part 2 - 新宿太子酒店

同媽咪去旅行 . 一定要搵間方便出入's 酒店 . 所以頭幾日 . 我簡左 - 新宿太子酒店
 
@ B1 Check In . 填埋小小資料 . 我地可以上房 ~
房門鎖匙 @ Check In 時. 職員會問你要幾多條 . 今次住 19/F
由於我地 3人行 . 所以 Book 左 Standard 3 人房 . 兩張單人床 + 一張梳化床 . 原價要 36000円左右/ 晚 .
但 311 後 . 東京's 旅遊人數急遽下降 . 所以 . 佢地 D 房租要劈價作招來 !  
以今次為例 :
3晚酒店 連早餐 . 只需 HK$4800 ( 為返 1 個人 HK$5XX/ 晚 )
真係平到同東橫 Inn 冇分別 ! 
最重要係佢夠 方便 !  
********
先同大家介紹下間房 -
床 & 書台 ( 梳妝台 )
夾萬仔 & 浴衣                                                          開放式衣櫃
 
當然唔小得 雪櫃仔 . 杯 同 熱水煲 . 另外 間房插蘇位 @印象中依間房 有 4 - 5 個  
( 希望我冇記錯啦 ~ )
而我最欣賞依張 貴妃椅 . 因為佢係正窗邊 . 可以 " I " 住黎叉電都相當唔錯 ~
到 Toilet - 
洗手盆@出面 . 而尿尿 & 浴缸 @入面 . 中間有門相隔 , 依個配答相當唔錯 !
重有配件 亦相當齊全 ~
景觀 :
左面就係 Hotel Wing Shinjuku ( 舊底 Kent Hotel )
右面係 0101
房間上網 . 到 Reception 借 Lan 線 .
1. 插入 Notebook 
2. 接入 ( 按入 ) IE 
3. 出現依個版面 
4. 入返你要租用日數 
5. 按 Ok ( 完成 )
收費 : 每日 525 円 ( 即以 24小時計算 )
重有@每張單人床's 床頭 ( 梳化床除外 ) 都有一棧燈仔 . 
Check in 時 . Reception 姐姐除左交底黎梗幾日早餐卷外 . 重有激安店's Discount 咭
好 ~ 放底行李 ! 出發 ~

沒有留言:

張貼留言