富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2011-05-21

20th May 2011 - 東京之旅 Day 2 Part 2 - 原宿 : 竹下通 + 表參道 + 渋谷 ( 涉谷 )

記得先到入口間便利店 . 睇呀貓有咩新產品 ~
黎到 竹下通 . 
記得先到入口間便利店 . 睇呀貓有咩新產品 ~
沿竹下通直行 . 好快會見 Angels Heart  ~
一場黎到 . 點可以唔參與件 Crepe 呀 ~
由於夏天關係 . 今次我 Order 左 士多啤梨 Crepe  
而細佬就 Order 左一個 唔記得咩 藍梅咩 期間限定 Crepe .
之後 我地就繼續向表參道進發 . 
原定今日 Lunch 參與 くろべこ亭 ( 黑毛和牛漢堡扒 ) ~ 
點知行到過黎 .....
間野唔見左 ?????? 搬左 ?????
之後向附近便利店查問下 . 原來間野已搬離左好一度時間 !! 
( 點解旅遊書未 Up date ?? )
搵唔野食 . 為有過返對面馬路 繼續向 表參道山 進發 ~
可能未到放工時候 & 311 後 . 所以依到人流唔多 ! 但照當日情況睇 . 
明顯只得本地人 . 而遊客真係唔多 ~  
沿住 表參道山 . 一路有人派 Nivea Sample .
雖然我唔用依個牌子 . 但人地遞到埋黎 . 唔通唔要 ??
行到黎 山陽堂 即代表 Garcons 就係對面 !
落黎表參道 Garcons 啦 ~事關舊年 11 月尾 . 我係到 Miss 佢個背囊之後 . 
一直都心思思 .... 今次再黎依到 . 希望買得返上次個背囊
結果 : 佢今年出得一款背囊 . 重要係白色 柒皮 ..... 買唔落手囉 ...... 另外睇到嗰兩款郵差袋 .
當然要 "咩" 上身 試試 + 問問佢地意見 .
點知佢地話 : 個袋比我 "咩" 得唔好睇 !
正確 D 黎講 . 佢地係話 : 我唔襯個袋 ..... 
想點呢 ? 之後又比我見到個單邊黑色大 Canvas 袋 .
點知 ........ 又係比佢地 你一句 佢一句 ...... 係咁 Ban ! 
最後 . 我簡銀包 ~ 佢地冇得 Ban 啦 ?!
順路幫朋友女 過對面 Issey Miyake 格價 ~ 
我覺得 Prada 都係夜晚影會靚 D ~ 
The Next Station Is 渋谷 ~
係 表參道 過 渋谷 既時候 . 我第一次 坐 開窗 JR .其實 睇到依個情況 . 作為遊客既我 心裡一 D都唔好受 . 何況係本地人呀 ! 真係希望佢地可以快 D 走出依個局面  
同時 亦佢地講多句 加油 呀 ~
其實 表參道 過 渋谷 只係一個站 . 但老媽子唔願行 . 為有坐車 ~  
一出到黎 . 又係大家相當熟識既 十字路口 ~
一出站就見到佢 .....其實我真係好想問下佢 : 你 D 頭髮重要唔要得架 ?
黎到 渋谷 原定 1st站 - Chacott 之後就係 Parco .......
點知比媽咪望到對面馬路有間 松屋 
跟住媽咪就話 : 女呀 ~ 我今日未食  Lunch 架 !
Oh ~ 唔佢媽咪提一提 ..... 我又行到唔記得食 Lunch ~  
唉 ..... 如果唔係原宿 間 和牛漢堡扒 唔見左 .
都唔洗搞到就快 17:00 都未食 Lunch ....  
是日 Lunch 松屋
我地媽咪 1 人 1 碗 牛肉飯
而細佬就咖哩牛肉飯
食飽 向 Chacott 渋谷店進發 , 沿途見到好多依類 提醒加油 站 !
由 松屋門口 沿馬路 直上 大約 10 - 15mins 到 Chacott
Chacott 渋谷店 . 其實係本店 ~ 叫得做本店 . 當然係 最多 最齊 !
計埋 B1 . Total  9 層 . 要行晒 . 都真係要花 D 時間 ~
今次我地只參與 Make Up Counter @ 2/F &  精品 @ B1/F
返落黎 センター 街 ( 中央街 ) 前 , 向 牛奶妹 進發 !
由 Center 街 大約行 5mins 上 2/F 到不二家 ( 牛奶妹 )

睇下食乜先 ~
Oh ~ 原來依到 Set 架 ! 連媽咪都後悔 點解唔先黎牛奶妹 .....
如果唔係 就唔洗幫襯松屋啦 !!!!!!
最後 . 我地 Order 左 - 
我既 ~
細佬既
媽咪既 ~
細佬買比曈曈's 手信之一 
離開牛奶妹後 . @ センター 街行圈 . 之後打道回新宿 ~

沒有留言:

張貼留言