富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2011-05-23

22nd May 2011 - 東京之旅 Day 4 Part 1 - Check Out + 三鷹の森ジブリ美術館

是日行程 : 
酒店早餐 - 三鷹 - 深大寺 ( 鬼太朗 ) - 返新宿拎行李 - 搬上野酒店
********
今朝早餐又有新野食 ( 不過可能有好多朋友都唔 ) 但小妹一家都好 Ok  ! 
雖然佢樣衰衰咁 ~ 但食落好好味架 ! 
佢就係 沙津醬 Mix 吞拿魚 ( @ Supermarket 買吞拿魚肉 Mix 沙津醬 )   
This is My 飛佛 ~  
由其用黎 夾麵包 . 真係好味到不得了架 ! 
是日早餐 : 
我既
食飽飽後 . 返上房妝身 + 出發  . 唉 ~ 黎到第 3 日要分喼啦 !! 
出發前 . 先到 Lobby Check Out ~                                        之後上地面 . 搞埋寄貓手續
呀貓乖 ~ 一陣返黎接你呀
向今日既第一個目的地 : 三鷹の森ジブリ美術館 進發 )))
由新宿 到 三鷹の森ジブリ美術館 :
@ 新宿 坐 JR 中央線 ( 中央特快 )
- 車程約 20mins - 210円
對上嗰次黎 三鷹の森ジブリ美術館 只係事隔幾個月. 
但媽咪 & 細佬想參觀 . 所以我就陪埋佢地一齊去 ~ 
一出閘就見到 貓巴士係到等梗我地啦 !!
由於一陣我過 深大寺 ( 鬼太朗 ) . 所以今次唔洗買飛 . 
@上巴士時 入 200円 或者 用 Suica 嘟 都 Ok 架 . 車程只需 10 mins . 因為只有 2個站 !   
呀鐵又係到等我呀 !!
今次's 入場卷 ~
記住呀 ! 入面唔比影相架 !!               入場後 . 1st 時間 梗係上天台 探下呀鐵 ~
Hi ~ 我地又見面啦 !!
@館入面
@ 戶外 . 去相
影倒依到又差唔多啦 ~ 
我地預備再向下一個目的地出發 !

沒有留言:

張貼留言