富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2015-01-10

JR West 西日本柯南 7不思議 Pass ( 關西空港 - 廣島 ) 及 KANSAI WIDE AREA PASS 使用手冊



今次 我地既 大阪近郊 + 廣島 + 東京 既 10日 之旅 . 交通方面 就係參與西日本柯南 7不思議  .依個 柯南 Pass @台灣 已經有左一段時間 . 今次 終於黎到 香港啦 !!  ^.^Y
Pass 分 2 種 :
1) 關西機場 - 廣島
2) 博多 - 廣島
我地今次參與前者 - 1) 關西機場 - 廣島
因為 柯南 7不思議 Pass 同 關西 WIDE Area Pass 路線大至相同 . 所以小妹合併介紹 ^0^/
但本網頁會以 柯南 Pass 為主
柯南 Pass 會包 個別景點 入場 門票 : 有 廣島城 & 嚴島神社 寶物館 等
票價 : 12500円/ 位
坐位限制 : 所有列車 只限自由席
購買地點 : 旅行社官網 ( 預訂換票證 )
*** 

柯南 7不思議 行車路線圖 :
* KANSAI WIDE AREA PASS 是沒有 岡山 到 廣島 依段 新幹線

另外 有一條行車路線 一定要提提大家 -
京都 到 城崎溫泉 用 JR Pass 係唔洗補錢架 !! 
不過 ..... 如果你中途 @福之山 至 豐剛 落車的話 . 咁就有補錢情況出現 ~ 
因為 - 雖然 はしだて ( HASHIDATE ) 係 JR 列車
但由於 JR@福知山站後 有個別列車 轉行 北近畿タンゴ鉄道 既 路軌 .
所以 就算有柯南 Pass 或 KANSAI WIDE AREA PASS . 都同樣需要補錢 !
除左 はしだて ( HASHIDATE ) 重有 まいづる ( MAIZURU ) & きのさき ( KINOSAKI )
情況都一樣需要補錢 !
再比多個圖大家參考下 . 下圖 粉紅色線部份 係 JR 擁有既路軌 [ 山陰本線 ] .
* 情況係 *
4架 JR列車 去到福知山站 後
3架 向 右走 ( 轉上 北近畿タンゴ鉄道 路軌 )
1架 向 左走 ( 繼續行駛 山陰本線 )
此事已向 西日本 ( JR West ) 查證 :

* 如果大家需要到 天橋立 或中途轉車的話 . 就算 上返 JR 列車 . 同樣需要補錢 ( 比錢 ) 
* 西日本JR 電郵 回覆 ( 見下圖 )
鑑於 依 2個 Pass 既行駛路線 ( 福知山 到 城崎溫泉 ) 相同
所以 當時小妹是以 KANSAI WIDE AREA PASS 查詢 . 這路段亦識用於柯南 7不思議 Pass . 
* 為怕將來會有任何改變 . 請於出發前請再向 JR 西日本 確認 *
********
以下只屬 柯南 7不思議 Pass 換票證 及 其條款
換票証 - 

內頁 - 
換 Pass 地點 ( 地圖 ) 

日文版 :
係 3rd 既 尾 2 行 . 寫明 新大阪 , 大阪 , 關西空港 
英文版 :

但我想講 . 上面 所寫 既 換 Pass 地點 . 通通都錯 !
Oh Sorry ~ 唔係全錯 . 因為係依個 Pass 現階段只可以 @關西機場 & 廣島 JR Counter 換 !
點解我會知道 ? 因為我地 用左 大半日 行程 黎証明依件事 !
事件經過 . 我們的 大阪近郊 + 廣島 + 東京 - 請按
***
由於依次個 Pass 係香港 相信係試驗性質 ( 推廣日期 : 2014年 7月1日 - 2015年 2月28日 )
至於日後 ( 28 . 2 . 2015 後 ) 既 換票地點有冇改變 . 請到時自行 向 JR West 官網 查詢
***
Pass 既真身
換領入場劵 [ 記得跟身 ^0^/ ]  
Done
Check Point 後 . 會有紀念小禮物

***
後話 :
當時我地即場 3 口 6 面理論後 . 日本旅行 及 西日本 ( JR West ) 同樣出左封信比我地 -
証明 係 大阪站 及 新大阪站 既 JR Counter 都唔可以換領 依個 柯南 Pass
日本旅行

西日本 ( JR West )
至於 EGL . 當我返到黎後 . 打過電話比佢地投訴部 . 點知 -
E = EGL ; 我 = G
[ 省卻電話內交代事件內容經過 及 EGL @第2日以電話回覆我 ] 
內容如下 :
E : 郭小姐 . 我地睇返 記錄 . 係 收據上 已經印有 關西空港 - 廣島
G : 吓 !? 你地唔好同我 捉字蝨 ! 收據上既 關西空港 - 廣島係 Product Name !!
    根本都冇提過係邊係 換票地點 !!
~ See ~

E : ....... 但我地既 Leaflet 上 印左 ! 
G : 1st . 我冇睇過你地張 Leaflet . 而我知道你地有出售依個 Pass 只因經驗 .
     因為之前都係你地 官網訂過 其他 JR Pass . 所以 . 我只係直接入官網訂票 Only .
     而且 . 邊有人會唔睇 Pass 上面既 Instruction ? 冇啦啦 搵你地張 Leaflet 睇做咩 ?
     再講出發時只會帶換票証 . 而且拎換票證時 , 你地冇比 ( 冇夾 ) 任何 Leaflet 係入面 !!
E : 依個唔係我地 問題 ( 責任 ) . 因為我地已經寫左出黎 . 只係你冇睇 !
G : 買電器都只會睇 說明書 . 邊有人睇 Leaflet 黎 Check 件貨點用架 ?
     而且 . 我係拎 換票證 時 . 都有問過你地同事 . 係咪依到講既站 都換到 個 Pass ?
     當時你地同事答 : 我地都係跟佢地既條款 ......
E : 當時我都唔在場 . 點知你地對話內容 .....  
再 3 理論後 . 初級 女職員 唔夠我講 . 之後 . 我要求搵佢地上司 再 理論 . 點知 ......
[ 再次交代事件後 ]
E : 郭小姐 . 如果你想我地有任何 心意補償的話 . 我地公司係冇依個規例 ! 
[ 我從來冇要求過 任何 心意補償 ]
G : 我冇講過要任何心意補償 ! 我只係需要 你地 書面道歉 . 而且賠償 ? 你地可以點賠 ?
      1) 我地人都返左黎 
      2) 時間當時亦嘥左 
      就算你地肯賠 ! 1 千幾百又可以補償到 D 咩 ? 我只需要你地 書面道歉 !  
E : 我地公司 ( 或者相信出面 任何公司 ) 都唔會出依封信 比客人 ! 
G : 咁我即係要搵 海關 或  消委會 投訴 ?
E : 如果係咁 . 我地歡迎你 ( 顧客 ) 搵 第三方查詢 . 
[ 我 Cut 左佢線 ] 
***
後話 :
其實 今次 真係一個好好既 經歷 & 學習機會 .
但我真係估唔到 EGL 連道歉都唔肯 ?! 真係太好笑 !
現今香港 既 大型商業機構 真係 錢就識收 . 出左問題就唔關佢事 !? 將責任 完完全全 推走 !  

9 則留言:

  1. 起碼EGL官腔咁講條氣會順d:
    "我哋會將你寶貴的意見反映比公司知"

    回覆刪除
    回覆
    1. EGL 梗係冇啦 ! 唔好幻想啦 ~
      我已經將依件事 sned 左比 海關 & 日本旅發局 . 過 2 日 ( 有時間 ) 就到 消委會

      刪除
    2. 咁真係唔係幾好嘅經驗, 淨係搭車都無左幾個鐘...

      刪除
    3. 唉 ~ 都唔知咩世界 !? 說明書都有假 .....

      刪除
  2. 多謝分享~
    我估佢俾左一般JR PASS既信封俾你.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉 ~ 剛剛相反 ! 佢 ( egl ) 應該比左個 全日本pass既條款 我 ! 睇返 日文版就知架啦 ~
      換票地點係由 札幌 到 鹿兒島 ! 係差未見有沖繩囉 ~ 重唔算全日本 ?

      刪除
  3. 我都唸住買kansai wide area pass,因為我先去去白濱,再返上難波住4日,咁樣搭車買呢個pass應該有化算!
    我想問下呢個pass 同USJ 嘅門票都可以喺EGL買?冇指定日期架可?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無可否認 EGL 既 日本交通PASS & 入場劵 真係最多最齊 ,.但售後服務就真係麻麻 !
      買 PASS 時 , 冇限日期 . 而使用日數 ( 日期 ) . 將以你換乘車證當日起計 , 而要唔要買 PASS ? 如果以車費計. 來回白浜 ( 即:空港到白浜 及 白浜回難波 ) only 2段車費 已經 8xxx yen ! 個 pass 已經回本 ! 但你會係 白浜 留幾多日 ? 因為個 pass 只得 4 日 . 即係話 由你 換 pass 當日以計 . 你最多係 白浜 可以留 3日 !
      例如 : 3月1日 換 pass 到 白浜 . 那 pass 即只可用到 3月4日 . 但我見你可能先到和歌山stay 第1晚 , 所以. 要小心安排白浜逗留日數 ! ^.^/

      刪除
    2. 而 USJ 購買時一樣冇 SET 指定日期 ! 但要小心 個 PASS 本身既 有效日期 !

      刪除