富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2015-01-15

15th Jan 2015 - 大阪近郊 廣島 東京 10天遊 - 廣島美術館 - 廣島城 - 原爆ドーム- 閒遊廣島 Day 7 Part 3

落船後 
要轉一程地鐵返廣島
 返到廣島站
又要轉 市電過 廣島城  & 廣島美術館 ( 汗")
因為 
我地重有 2 個 Point 未 Check !!
廣島站 到 廣島城 & 廣島美術館 's
交通方法
 可以坐市電
1 ; 2 or 6 號 ( 3選 1 )
* 提提你 *
但有個別班次落車點唔同 ! 
例如 : 1號車 去到 紙屋町東 就會 轉灣 去唔到 紙屋町西
記得睇清楚路線圖 - 請按
***
而我地
係紙屋町東 或 紙屋町西
落車都得
( 2 選 1 )
而我地簡左 紙屋町東站落
落車後大約行 10mins 黎到 廣島美術館
Oh ~ 原來個答案又係@門口
早知唔知咁趕啦 !
 
 之後
行過隔離 落隧道
  
一出路面就係 廣島城
 
我地 5th 答案就係 廣島城 5/F
[ 所以 柯南 Pass 包入城費 ]
但點知 ...... 
黎到門口 睇住佢閂門 !?
唉 ~
重有最後一個 Point 未 Check !
( 因為我地冇帶入場 Pass . 其實已經預左自費入城架啦 ! )
點知 ........ 
就係依個時間 我地遇到 2 個台灣哥哥
原來 佢地都參與左 柯南 Pass
從佢地 口中得知
原來唔洗 Check 全 Point
都會有記念品
唉 ! 早講 ^0^
離開 廣島城
下一站
廣島護國神社
( 其實 係正廣島城下面 )
  
佢地係到燒咩野 ?
其實 今日係佢地既 とんど祭
至於祭 D 乜小妹都唔知 !
不過
現場所見
佢地好努力燒梗 
類似 舊年 十日戎 既 祭品
[ 我估 ]
 
 
~ 安樂晒 ~
可以去 Shopping Lu
沿路 On Foot 
我地黎到 
原爆ドーム
 又係夾都冇咁岩啦 ! 
維修 0.0?
要參觀既地方 都行晒啦
繼續 Shopping ~
 
師奶行街
又點小得行超市呀 ^.^
  
 
 
夠鐘開飯
今餐我地繼續 參與 廣島燒餅
所以 Dinner 選址「お好み村」
店內環境
 
 
 Dinner 多謝 2640円
認住啦 ! お好み村 係 Parco 後面
下一站 廣島激安
滿載而歸 打道回府
 ***
今晚甜品有
依個唔好味 ! 千其唔好參與 ~ 
而依件 味道 Ok 但可惜唔係我杯茶
 ***
是日宵夜

而飲品有佢
蘋果酒
 
哈哈 ~ 宵夜後 都需甜品
***
是日戰利品
宮島呀貓福袋代表
其他宮島代表
商場代表
 超市代表
最底右邊依支提子汁
香港賣梗 HK$4x - 6x 不等
而我手上依支 只需 3xx円
為返港紙 只係 HK$2x
超底 !
 藥房代表
今晚又要執行李
因為我地又要搬啦 !
***
黎到今日
相信大家都會覺得小妹依個 Trip 出現左好多意料之外既事

換唔到 Pass ; 抽大獎但抬餐死 ; 換房 ; 冇啦啦行左去火災現場 ;
老公滑雪整親腳 ; 包入場變自費入場 ; 維修 ; 睇住閂門 ;
出發 & 回程
都整壞部相機 ( 即係壞左 Total 2部 ) ;
老公個喼連碌甩埋 ( 好彩返到屋企樓下 )
等等等等
真係問題天天都多 !  
不過
正因為依 D 問題 先會令我地成長
好彩每次都有遇到有心人幫助 & 提點
雖然
過程中會令人不安 但依 D 先係 自由行既有趣既地方
所以非常感恩
我地能平安歸來分享遊記
***

4 則留言:

  1. 我好明白相機失靈嘅感受, 上次去台灣都壞左...>_<~~
    不過舊嘅唔去, 新嘅唔嚟, 而且有事發生令行程更值得紀念, 又有借口下次再去補數.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係失靈咁簡單呀 ! 壞就未壞 重用到 , 所以 ..... 未有買新既籍口 .....
      咁今次依個 TRIP 真係好有紀念價值 ! 問題天天都有 , 不過都係嗰句 . 有經歷 先有成長 !

      刪除
  2. 咁快day 7, 要慢慢追睇^^

    回覆刪除