富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2015-01-14

13th Jan 2015 - 大阪近郊 廣島 東京 10天遊 - 神鍋高原 . 神鍋温泉 道の駅( 道之站 ) + 是日晚餐 + 戰利品 Day 5 Part 4

原來今年係酒店 20 週年
 
天氣凍 特別易肚餓
是日 High Tea 芝士蛋糕
 可以出發啦 !
~ 去相 ~
 神鍋高原 - 道の駅
 依到類似 SA 嗰種 中途休息土產店
而依到出售既野
好多都係依到 D 居民自己種架 !
High Tea Part 2
黑豆雪糕三文治
 
 繼續向 滑雪場 進發
又要老公幫我開路 =.="

 終於黎到滑雪場
~ 去相 ~
@滑雪場附近 就係 神鍋温泉
亦即係 道の駅 旁邊
官網 - 請按
 哈哈 ~ 
我地既神鍋第 1 雪兔
 天開始黑啦
要起程返酒店
 返到酒店
見未夠鐘開飯
 於是
我地行左過酒店後面既 花園 ( 雪場 ) 玩
~ 去相 ~
唔好誤會呀 ~
依個唔係老公整 ^0^ 佢 執雞 Only  
~ 開飯 ~
餐廳地點位於 1樓
 
 可能今日係閒日
計埋我地 每場只有 4 - 5 位台
所以 同包場冇分別
坐底後
職員先為我地送上頭盤 - 蟹鍋
係 1 人 1 個 架 



 
 
我既                                                                  老公既 
 
 Dinner 飽到不得了 !!
 食飽飽 返房 小休
 大約 11:xx 係時候落樓下浸溫泉
溫泉過後 又到開餐既時候
是日宵夜 (小食 )
 
 叔叔便當
只需 1500円
 
 冇錯
重有 依 2 個 布甸
 
***
是日戰利品
城崎溫泉代表

江原站超市代表
  
 道の駅代表
 
***
最後送上房外景觀全景

4 則留言:

  1. 加左夜燈觀賞, 增添好多聖誕氣氛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前睇人地個 BLOG . 如果 2 月去 雪大 D 氣氛重好呀 ~

      刪除
  2. 雪地鳥居真係好靚.
    晚餐好正, 雪地食雪糕三文治更正 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 依到真係幾底玩 ! 而且尚未被香港或內地遊客入侵 ~ 寧靜 又 C 服 ^.^

      刪除