富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2015-01-15

14th Jan 2015 - 大阪近郊 廣島 東京 10天遊 - 驚險上錯車 + 新大阪東橫 Inn + 新幹線到廣島 Day 6 Part 2

14:10
坐 酒店送迎車 返 JR 江原站
 Bye Bye 啦
希望下次有機會帶埋媽咪再黎依到
 
其實
酒店送迎車 已經夾晒 JR 既時間表
所以我地一返到黎車站
叉電後就即刻入閘
費事 Miss 左班車 就大件事
 果然
唔洗 5分鐘 有車埋站
但其實
當時都覺得奇怪
因為我 Count 嗰班係 こうのとり @15:49 開
而依班 .....
不過印象中
柯南 Pass 都包依班 はまかぜ
當時心諗 反正都係 JR
只要坐自由席 應該冇問題
 所以
火車埋站
我地就好自由咁上左車
但點知
我地 @2nd 架 行到 6th 架
全部都係指定席
0.0 ? What ? ~
為怕被人查飛要補錢
[ 要補 5070円/ @ ]
2 個人都有 Pass 係手
但為左個 指定席 冇啦啦補 1xxxx円
感覺上 + 實際上 = 好唔底
於是 9秒 9 Check 完手上路線圖後
決定 @和田山 跳車
博一博
如我所料 
原來我地真係上早左一班車
 等車中
 有驚無險
こうのとり18号黎啦
 
總算又再上車
和田山 到 新大阪
需時 2時間15分
車費 柯南 Pass
 
***
後話
@夜晚返到酒店上網一 Check
原來 はまかぜ 既 自由席 只有 1st 架 !?
依次真係 冇啦啦 嚇餐死
***
瞓下 醒下
見到梅田既 空中庭園
即代表我地到啦
落車後
以極速方式 來回東橫 Inn 接返呀鹿
( 汗 )"
@依 1 刻
我地既大阪近郊之旅要畫上句號
但依個旅程重未完架 !
因為
下一站 - 廣島
 
 新大阪 到 廣島
坐 のぞみ
需時 1時間21分
車費 柯南 Pass
 呀鴨我地又見面啦 !!
柯南 Pass 只包 自由席
雖然遇岩放工時間
但好彩 總算有位坐
***
提提你
可能有朋友擔心新幹線自由席個位唔夠擺行李
但其實個位都 Ok 夠闊
我地 2個喼同時放得落
 
另外
就係叉電位 @3號車箱
 
 
*** 
各位團友要預備落車啦 0v0/
 Welcome to 廣島

2 則留言: