富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2015-01-14

13th Jan 2015 - 大阪近郊 廣島 東京 10天遊 - 城崎溫泉 大師山上 + 溫泉寺 - Day 5 Part 1

是日行程
挑戰頭湯 + 溫泉寺 + 出石町 + 神鍋高原
***
@城崎溫泉 有個好得意既活動 - 頭湯
只要係你排 1st 浸湯 ( 浸溫泉 ) 既顧客
 就會得到一個 頭湯牌
[ 名額 男 / 女 各 1個 ]
但唔係間間都開咁早 !
有 D 開 15:00 而又有 D 可能休息
 7 外湯之中其中 平均只有 3 - 4 間設有頭湯
所以 今日我同老公都想挑戰一下
頭湯開 07:00
依家只係 06:1x
 
又話早起的鳥子有蟲食 !?
連行 2 間都失敗 ~ 真係唔夠佢地玩 !
 
既然挑戰失敗
唯有打道回府
 
 好彩旅館設有 4 個內湯
今次參與 少年時代
 
  
 是日早餐
又係排排坐
 
  
食飽返入房
 姐姐 D 手勢真係快 . 我地食左 20mins 左右
返到黎 乜都執好晒
 約 08:30 @花まんだら Check Out
向 1st 站 - 溫泉寺 進發
 
票價有 2 種
中途站 - 溫泉寺站 560円/@ [ 來回 ]
山頂終點 - 大師山上站 900円/@ [ 來回 ]
 而我地
溫泉寺 Only
纜車 1 小時 3 班
 可能係大家都未瞓醒
唔知點解到左 溫泉寺站
我地都唔識得落車
而司機叔叔又冇問我地去邊
總知
好似咩都冇發生過
 結果
纜車上到山頂 停埋車
我先識問 : 依到邊到黎架 !?
唉 ~
叔叔見我地 傻下傻下  9 成未瞓醒既 XP
我即刻問叔叔點補錢 ?
點知叔叔話 唔洗補啦  XD
***
有時係咪好得意
今朝浸唔到頭湯 有 D 失望
但依家冇啦啦 免費遊 大師山上 又好開心
所以話 : 人生就係咁 有得就有失
***
   
對錶 !
下一班落山纜車 係 09:30
即係只有 20mins
LaLa 聲 速遊大師山上 
~ 去相 ~
 
 
依到可以睇晒成個 城崎溫泉
~ 夠鐘 ~

2nd 站 - 溫泉寺

落車後
穿過神秘樓梯

就係 溫泉寺 入口
~ 去相 ~

 
 
其實依到唔算好大
我地以車接車方式係到行左個圈
望過 就當完成任務 ^0^/
落山
參觀完 大師山上 & 溫泉寺
向 下一站 城崎溫泉 郵局 進發
 
 
  
***
路過上星期 ( 即 : 1月3日 ) 
城崎溫泉街 既 火災現場
好不幸
依場火帶走了 2 條生命
事件過左幾日 . 今日有工作人員黎清場
詳情 - 請按
 
 ***
繼續向車站進發
~ 去相 ~
 
 網上有人話依間 上田但馬牛便當 好味 !
而且重 每日限買
好明顯 路過要參與
 
如果大家都有計畫到出石町閒遊既朋友
記得黎依到
買依張 全旦巴士 Pass
500円/@ [ 全日任坐 ]
@日本 坐巴士係 1 件好貴既事
只要坐一程就返本既 Pass 冇理由唔買呀 ^.^Y
 @ 城崎溫泉 最後參與既項目
叔叔便當

下一站 : 出石町.
城崎温泉 到 出石町
坐 こうのとり 到 豊岡 轉 全但バス
到此一遊既憑證
~ Done ~
11:33 既 こうのとり
 上車後
馬上拎返岩岩係 上田 參與既 但馬牛便當
是日 Lunch
我同老公 1人1個
多謝 1500/ @

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 你依 D 攝影高手 上到山真係不得了 ! 肯定影到唔小靚相

      刪除
  2. 浸頭湯好特別喎!
    晨早出發包車又包場, 境點無其他人可以慢慢行慢慢影.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜浸唔成頭湯呢 !
      oh ~ 當日亦包唔成車 & 場 ! 因為同車重有 2 個 當地遊客 ^.^

      刪除