富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2015-01-13

12th Jan 2015 - 大阪近郊 廣島 東京 10天遊 - 城崎溫泉花まんだら - Day 4 Part 2

上文提到
我地坐上 こうのとり9号 
準時 14:54 黎到 城崎温泉
 
@ 城崎溫泉站一出
 旅館既免費迎送巴士
已經停晒係到等來至各地既住客
只要同站前既工作人員講入住邊間旅館
佢地就會帶你地去所屬既車站上車
 
當去到入住旅館附近
跟車姐姐
重會提你落車 & 指引你入住酒店位置
 
而我地今次@城崎溫泉
將入住
花まんだら
旅館網子 - 請按
入住 Package - 
贅沢冬かに会席 + ( 但馬牛か 或 活あわび ) 
[ 即 : 贅沢冬蟹餐 + 但馬牛扒 或 活鮑魚 ]
1泊 2 食
20520円 + 150円 ( 入湯稅 )
Total 20670円/ 人
   
登記後
旅館為我地送上歡迎小點
 
之後
叔叔就帶我地到今晚入住既房間
別館 :「花地蔵庵」

正當一切都正常
而我地亦對房間 或 依到一切都好滿意時
先知道

原來全橦別館 冇提供 Wifi 服務 0.0?
What !? 冇得上網 !?

但上網 Book 房時
明明話有提供 Wifi 服務
而且
我地又冇租上網蛋既習慣
幾番查明下
原來只有本館有 Wifi
但好彩
今日旅館入住人數唔多
最後
佢地安排我地@唔洗補錢既情況下
過返本館入住
介紹下今晚間房先
本館 花まんだら
2樓 - 501號房
 
入房後
傳統日式玄關

 玄關直入係前廳
入面有 毛巾架 & 梳妝台

 @前廳轉左係主廳
@前廳右前方有個小偏廳

換另一角度

到睇下間房各樣設備
衣櫃

 衣櫃入面有各樣用品
例如 : 浴衣

日用包 : 小毛巾 & 牙刷等

另外 重有依對忍者襪
方便你穿著日式木屐

小陽台

 景觀望住
別館 花地蔵庵 & まんだら湯

Toilet @陽台's 右邊
至於 洗面盤 ; 風筒 & 雪櫃等 就@陽台左邊 

最後
叔叔除左比房條鎖匙我地之外
重比左條交底 1 條夾萬鎖匙
最後就係外湯劵
有左佢先可以免費享用 城崎溫泉 7大外湯 

到睇睇旅館其他設施
 旅館本身有 4個內湯
只提供住客使用
著燈 = 空 ( 可使用 ) 而 冇燈 = 使用中


   另外
重有免費提供 各式美容試用包 & 外湯手提籃

出租浴衣 
 
康樂室
有電腦 ; 汽水機 & 騎馬機
住宿旅客擁有 1次性糖果放題

最後
估唔到 旅館竟然有電梯
***
住宿感
唔知點解雖然依到樣樣睇落都 Ok
但略嚴商業味重左 D
所以
如果同上次入住既 油布院 作比較的話
我同老公都係鍾意前者多 D

沒有留言:

張貼留言