富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2015-01-16

16th Jan 2015 - 大阪近郊 廣島 東京 10天遊 - JR西日本柯南Pass + 廣島東照宮 + 廣島機場 Day 8 Part 1

是日行程
廣島東照宮 - 閒遊廣島站 ( 名店街 ) - 廣島空港 - 東京美食祭
***
是日早餐
老公既                                                 我既
哈哈 ~ 吱出黎既牛油
果然方便 ( 好玩 ) ^0^ 
又到老公無聊影
雖然擋到正
但出奇地開陽
Check Out + 寄存呀鹿 後
~ 出發 ~

依幾日我地就係經佢來往
酒店 & 廣島站
過埋隧道就去到廣島站
( 新幹線 or 機場巴士站 )
 去東照宮前
要先黎依到
~ Done ~
依個就係柯南 Pass Check Point 後 既 Souvenir
向 東照宮 進發
***
提提你
東橫INN 廣島站新幹線口 係依到
感覺上雖然方便
但可惜依邊除左超市
就冇咩行

***
其實係廣島站後面
有 1 條 二葉の里歴史の散歩道
由 7 間 好出名's 寺 ( /宮 ) 組成
 又名 二葉山七福神
官網 - 請按

原本
我地夠時間行晒依到
但岩岩行程有變
( 想提早過東京 )

所以
我地今日只簡左出入最方便嗰間
東照宮
由廣島站 到 東照宮
On Foot 約 10mins
~ 去相 ~
 
 
由於老公日前滑雪時整親隻腳
所以
唔行得樓梯 要改行旁邊小斜路

***
提提你
@東橫INN 廣島站新幹線口 行 10mins 有間 YouMe 超市
但必須經過 廣島鐵道病院
YouMe 超市營業時間
09:00 - 24:00

***
下一站
新幹線 名店街
黎依到 當然為左補買手信啦 !!
XP
~ Kawai ~
@名店街行左個圈後
已經 12:xx
係時候搵地方開飯
福屋@酒店附近
直接搭 Left 上 11/F

決定 Lunch 選址
對住 廣島JR 食飯
~ So Good ~
老公既什錦天婦羅 Set                                 我既天婦羅蠔 Set
 
Lunch 多謝 2058円
日本 既 Food Court 真係好
***
提提你
福屋
Food Court@ 11/F
超市@ B1/F
福屋位置 @酒店斜對面
不過 出入都要經下街
***
搵左 2 日半
臨走前終於見到廣島既渠蓋
接埋呀鹿
向廣島空港進發
車費可以用
八達通 或 現場@售票機買飛
車程 45mins

因為我地想提早過東京
@Check in 時
即場要求 ( / 查詢 ) 換機
點知 ......
哥哥話 : 20 mins 後有班飛羽田既機 . Ok 嗎 ?
[ 心諗 - 2x分鐘喎 ?? 趕得切咩 ? 呀鹿重係我地隔離 !? ]
我話 : 你 Ok 我地 Ok 架 !
就係依一句 " OK " 
哥哥即刻好快手幫我地入資料
同一時間
我地先推呀鹿 進行手動安檢 
( 日本既內陸機一般都係用人手自助安檢 )
歷程唔洗 2mins 就將呀鹿寄倉
而我地
就 9 秒 9 沖上電梯 過安檢
由 Check In 到 踏入機艙
全程唔洗 20mins
Y0v0Y
今次都算係我地最犀利既 1 次
趕到呢 ( 汗 )"
但好彩
原來廣島內陸機依 Part 好細
一過完安檢 行 1x 步
即到登機閘口
機程約 1個鐘左右
所以 . 要自備茶點
* 試味感 *
超甜 !
千其最好參與
除非你好憎嗰個人
因為
佢真係睇個樣既產品
***
~ 東京歡迎你 ~

沒有留言:

張貼留言