富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2015-01-12

11th Jan 2015 - 大阪近郊 廣島 東京 10天遊 - 換不到的西日本 JR 柯南 Pass - Day 3 Part 1

是日行程
原本版 : 倉敷 - 岡山 - 姬路城 - 大阪 3番街 或 難波
更改版 : 大阪站 & 新大阪站 - 關西機場 - 十日戎 - 難波
點解會有 更改版 ?
唉 ~
***
原本
起身 Check 埋天氣
就開開心心落樓下食早餐
因為
今日先係我地既旅程 真正開始
是日早餐
我既                                                                  老公既
 
依杯真係雪糕
酒店好得意 . 放左部雪糕機係到
我地想試味 , 所以撳左小小黎試味 XD 
  
唉 ~
眼闊肚窄 既 後果  - 打包吧 !
拎住咁多野
唔想行樓梯 改行路面
黎到 阪急東通
即係話 有電梯落車站
黎到大阪站
又到老公出動既時候
但唔知點解
依到既 JR 職員 話依到冇得換 柯南 Pass !?
@唔知點解 + 推住行李 既 情況下
決定先自費上新大阪站
( 個 Pass 包 JR 架 ! )
黎到新大阪站
點知 ..........
都係換唔到個 柯南 Pass 0,0??
前枱哥哥 見同我地 @溝通上開始有問題
於是 . 就請左個識英文 既 姐姐過黎 
原來 JR 請左班 外國留學生 幫手做翻譯
而我地今次遇到既 係黎至 台灣 既 靚女學生
上半場 理論 未見成果
但因為張 換票證印有上有 日本旅行 字樣 
於是 JR 哥哥 建議 我地去搵 日本旅行
 好明顯 我地唔會自己去啦 !
於是 老公邀請佢地一齊去
一行 4人 
浩浩蕩蕩 落下一層
到 日本旅行 @新大阪站 既 Counter
經 多番 理論後 得出以下結論 ( 幫助 )
1) JR  : 提供 2張免費車飛 . 等我&老公 入返機場拎返個 Pass
2) 日本旅行 : 請我地將個 Passport 交比佢地同事 . 等佢同事代我地過機場拎
以上 2 選 1
另外重有
3) JR & 日本旅行各出一封信比我地 -
証明我地曾經係依到為左個 Pass 係到搞左幾耐 & 拎唔到個 Pass 
講真
我地又點會比自己個 Passport 第 3 者呀 !?
最後 唯有自己走 1轉 入機場  ( 哭 )"
同時拎埋佢地出既信
返到香港可以再搵 EGL 理論  
好彩 今晚住 新大阪 東橫 Inn 
來回車站 只需 幾分鐘
寄存呀鹿後
又要馬上動身 返過新大阪站
 
趕 12:45 車
 
汗"
13:3x 
我地又返到黎 關西機場站
又係黎返依個 Counter
就係你 !?
搞左我地 大半日 =.="
 
拎完個 Pass 先返過機場 - 叉電
~ 唉 ~
我地終於可以出返市區啦
***
後話
其實 我地好感謝 JR 依 2 位 ( 哥哥 & 姐姐 ) 既 耐心幫忙
另外
重有 日本旅行 嗰位 店長
有佢地既幫忙
@我地徬徨時 伸出緩手 給予支持
Thanks a lot

6 則留言:

  1. 好在日本人好幫手, 但係就浪費了不少時間了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實依個 trip 日日都有問題 ! 拎走 1d 但又補償返 d . 不過 真係一次好難得既經驗 ^.^"

      刪除
  2. 騰來騰去, 最緊要攪得掂.

    回覆刪除
    回覆
    1. 但依家... 反而係 EGL 咩都冇做過 而且又唔認錯 >.<

      刪除
  3. 有點好奇...
    他們是以什麼理由不可以在新大阪/大阪的JR站換?
    為什麼一定要回機場換?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實迷底已經解開 : http://oceanpyxis.blogspot.hk/2015/01/jr-west-7-pass.html
      ^.^
      因為 EGL 用左 A 既格式 黎包裝 B 貨品給我 !

      刪除