富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2015-01-10

9th Jan 2015 - 大阪近郊 廣島 東京 10天遊 - 上機 + 梅田 ASNAS Day 1 Part 1

今次個 Trip 真係 問題天天都多 ! 
不過
好感恩有依 D 問題  能令我地成長 
***
 
是日行程
15:00 飛大阪 - 20:00 關西空港 - 大阪東急イン Check in - Dinner - 夜遊梅田激安
出門口時 ( 搭 Life 中 )
 老公發現 我地 2 部 相機都唔記得帶
於是 9 秒 9 返上樓拎
點知 . 黎到機場 Check In 後 .......
唉 ~
 相機 ~ 相機 ~ 你想 退休 or 擺工 ?
由於膠水係違禁品 ..... 入閘後 根本冇可能出現
唉 ~ 只好就住黎用 XD
今次繼續坐 ANA
去程 有 Ice age 4 陪我
冇幾耐
又到派餐既時間
我同老公今餐都食 - 雞
可能依排 D 円平 !?
今晚好多人過關 . 左排 右等
最終搞左半個鐘先出到黎 =.="
今次@大阪主攻郊區
所以
酒店選擇左 梅田 ( 大阪站 )
因為貪佢交通方便
而今次出市區就改參與
JR 既 ICOCA & HARUKA
~ Hello Kitty Icoca  ~
成功搭上 20:46 既 はるか
***
提提你
ICOCA & HARUKA 只包 自由席
***
由 機場 到 梅田 要 @ 天王寺 轉車
轉車需時約 15mins 終於 到 JR 大阪站
為左一陣唔洗行多次 . 同老公 決定 先過 Supermarkeet 
但點知 .....
明明 Check 過 Asnas 係 超市
但點解係 會係 便行店 ??
***
提提你 
Asnas 營業時間
07:00 - 23:30
吓 ~ 唔開 24 既 便利店 !?
***
Asnas 對面有 Yodobashi
旁邊有 藥房
 因為同我預期有出入
所以 . 不算 完成任務
因為 水 & 小食 等 通通未買
但 宵夜 總算有著落  ^.^

向酒店進發
Hep Five 摩天輪 都係夜晚 著燈靚 ^0^/
轉出大街 . 黎到 東通り
即 代表 我地已經去到酒店附近
 由 車站 On Foot 到 酒店 大約 10mins
大阪東急イン ( 東急 Inn )

8 則留言:

  1. 你好呀,我有D大阪問題問問你!如果我PLAN,3日京都,會唔會太多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好 ~
      Plan 3日 京都多唔多 ? ....... 其實要睇你想玩咩 ( 行邊 ) & 每日幾點出發 . 好似我朋友之前 . 一個京都玩 5日 . 因為佢地唔想趕 . 所以只 plan 1 日玩 2 個地方 . 上半日清水寺 下半日衹園 .

      刪除
  2. 你好呀,我有D大阪問題問問你!如果我PLAN,3日京都,會唔會太多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 己回覆 . 如再有問題 . 歡迎題問 ^0^/

      刪除
  3. 你好呀,我有D大阪問題請教你, 因我己有30年冇去大阪了, 請問現在有幾多種交通工具可以由机場出去市區比較方便及便宜 (梅田,心齋橋,或難波) 及市區返出机場呢? 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好 ~ 出入機場一般都坐地鐵(我自己),當然都要睇你個目的地係邊( 酒店位置 ).建議先參考機場官網:http://www.kansai-airport.or.jp/tw/access/index.html
      如有問題歡迎再次題問 ^0^

      刪除