富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2015-01-15

14th Jan 2015 - 大阪近郊 廣島 東京 10天遊 - 神鍋高原 + 滑雪 ( 神鍋スキー場 ) + Lunch@道の駅 Day 6 Part 1

是日行程
滑雪@神鍋高原 - Lunch@道の駅 - 返大阪接鹿 - 過廣島
***
~ 早晨 ~
依家 06:30 
臨天光既雪景特別靚
~ Oh ~
今日冇雨落 即係應該冇雪落 Lu 
 梳洗後落去食早餐
酒店早餐
以 西 & 日 式為主
 是日早餐
我既                                                       老公既
 望住個咁靚既景食早餐
心情都特別好 ^.^/
我一妝身
老公又試無聊影
@Lobby
有齊附近滑雪場既資料
08:30
~ 出發 ~
由 酒店 到 滑雪場 只需 10mins
 今次我地@依到租滑雪用具
官網 - 請按
滑雪收費
滑雪板 Set 2500円 ( 板 + 棍 )/ 日
衣服套裝  2500円 ( 衫 + 褲 )/ 日
Snowboard 2500円/ 日
而我地租左 滑雪板 Set 
多謝 2500円/ @
 ~ 去相 ~
 
神鍋高原スキー場
 So Sweet
今次@冇教練既情況下 1st 次
老公表現算唔錯吧 ?
 因為我地係新手 ( 1st 次 )
技術就肯定冇架啦 !
而且又唔知滑幾耐
所以冇租用電動樓梯
不過
要租都唔貴 初級兒童電梯
只需 1000円/ 日 ( 大小同價 )
辛苦你啦老公
 中場休息
之後
老公 ))) 加油呀 !!
而我 ...... ??
哈哈 ~ 我的神鍋雪人 
 
大約 12:xx 
依個遊戲結束了
 1st 雪兔重係到喎 !?
 由 滑雪場 返 道の駅
只需 5mins
 
 是日 Lunch 選址
道の駅
 
 店內環境
 是日 Lunch
我既但馬牛 Set                             老公既 咖啡豬扒 Set
 Lunch 多謝 1590円

 食飽飽 返酒店 Lu
***
最後
送上滑雪場附近景色

4 則留言:

  1. 滑雪好玩嗎? 我未試過, 上次去九州第一次見咁多雪, 之前幾年同同事去首爾都見過少少雪, 因為冬天較少去旅行, 避開旺季, 而且較少見到昆蟲. XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 不妨考慮我依段時候出發 ANA 1月頭已經唔係旺季 . 唔影昆蟲 影雪景都一樣 ^0^

      刪除
  2. 哈哈! 一地雪仲要飲可樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好熱呀 ~ 玩左幾下就出晒汗啦 !

      刪除