富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2015-01-15

15th Jan 2015 - 大阪近郊 廣島 東京 10天遊 - 廣島站 + 宮島.嚴島交通 Day 7 Part 1


是日行程
宮島鳥居 - 嚴島神社 - 大聖院 -  廣島美術館 - 廣島城 - 原爆ドーム - 閒遊廣島
***
是日早餐
我既                                                                老公既
~ 添食 ~
好小可會@東橫 Inn 添食
但為左佢
( 右邊嗰包牛油 )
原諒小妹大鄉里
因為 .... 我真係未見過 吱得出既牛油 =0="
又到老公無聊影既時候
因為 我要妝身 ^0^"
其實
我地間房係對正對面 Parking
 要斜斜地 45度 先見到條猿猴川
前幾日既行程實在太趕
差唔多 日日都 06:xx 起身
今日終於可以他他條條
10:xx 先出發
 1st 站 
廣島觀光案內所
 因為要 Check Check 宮島潮退時間
圖內顯示既係潮漲時間
只要減返 6個鐘 就係今日潮退時間
即係 11:00 左右
@地下街
經中央口 到 廣島站
廣島 - 宮島口
JR 山陽本線(普通)
車費 原價 410円 
但我地有 柯南 Pass 所以 Is Free
車程需時 26mins
 黎到 宮島口 要轉 船仔 到 宮島
依到有 2 間船公司
分別係
松大汽船 & JR 西日本宮島渡輪
 但過碼頭依段路有 D 迂迴
因為
要經隧道 上上落落 ( 唉 ~ )
雖然只係幾分鐘路程
但我唔明
點解唔整條斑馬線呢 ?
***
提提你
左邊 : 松大汽船
右邊 : JR 渡輪 
坐船費用 2 間都係 : 180円/程 ( 成人 )
不過
如果閣下冇參與 JR Pass 的話
小妹會建議大家參與
" 一日乗車乗船券 "
[ 費用 840円 : 包 広電電車全線 + 宮島松大汽船 ( 宮島口 - 宮島航路) ]
一日乗車乗船券 官網 - 請按
***
而我地
因為柯南 Pass 都包依段船程
 
所以
乖乖地 坐 JR 吧


2 則留言:

  1. 妳行程同交通時間都安排得好好, JR Pass真係好方便.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁岩啫 ! 嗰日我地應該早小小出門口囉 ~

      刪除