富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2015-01-15

15th Jan 2015 - 大阪近郊 廣島 東京 10天遊 - 宮島鳥居 + 嚴島神社 + 大聖院 Day 7 Part 2

黎宮島
除左參觀 重有 Check Point
因為柯南 Pass 有 3個 Point 要係到搵答案
開船後見一個個生蠔排
咁又係
廣島有蠔食
就自然有蠔排
***
提提你
JR 船 & 松大汽船 既分別
就係 JR 船有個別班次
會行近個大鳥居比你影相

~ Zoom ~
***
船程約 10mins 
Y0v0Y
我地到啦
~ 去相 ~
 
依到 D 鹿 同奈良嗰 D 1樣
咁熱情呀
 
唉 ~ 雖然潮退 但水位仍然高企
真係
只可遠觀而不可褻玩焉
冇功而回呀 !!
下一站
嚴島神社

唉 ~
黎到門口先至知 ......
我地唔記得帶埋個 入場 Pass 黎 >.<"
點 ?
自己比錢入場囉 !!
嚴島神社 + 宮島歷史資料館 Set
多謝 500円/@





大願寺
 
 黎到
宮島歷史資料館
~ Done ~
順利完成任務
但我想講
原來個答案擺係口門 ...... 唔洗入場架 !
白白嘥左 200円 /@
下一站
大聖院
嘩 !! 上山呀 ( 汗 )"
之後
重有依條
又長 又直既樓梯等梗我地
=.="
 唉 ~
真係直到冇朋友


Check 完 Point
係時候做返 D 正經野
 
 之前上網有人話
沙灘邊伯伯燒蠔好味 !
  但可惜今日唔見既佢影蹤
咁 .... 求其 1 檔啦 ~
500円/ 2隻
 
もみじまんじゅう
老公買返公司既手信
紅葉堂 -  揚げもみじ
180円
雖然用油炸 但一 D 油都冇 !
好味 ~
 是日 Lunch 選址
蠔蠔蠔蠔蠔 )))
依到包含 2 個蠔 Set
好味 !
 多謝 5460円 
 
 
@宮島最後一站
寄信
嘩 ~ 3 個鐘左右
咁快開始潮漲 ?!
岩岩條路已經唔見左啦
大自然真係神奇
回程 都係坐 JR 船

2 則留言:

  1. 呢個大鳥居好靚呀, 一次影哂潮漲潮退, 睇哂兩個不同景色.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係超想摸下個鳥居 ! 所以 我會再去架 !

      刪除