富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2015-01-11

10th Jan 2015 - 大阪近郊 廣島 東京 10天遊 - 大阪環球影城 [ Osaka Universal ] Harry Potter 整理劵 + Wonderland - Day 2 Part 1

其實 我個人唔太建議 @Trip 初段 
去玩機動遊戲 
但耐何 JR 柯南 Pass 要連續使用 . 所以 ~
是日行程
大阪環球影城
***
晨早起身
又係酒店早餐既時候
估唔到依間酒店既早餐又幾多選擇
是日早餐
我既                                                               老公既
 
食飽飽 + 妝身後
向 麻瓜城 [ 即 : 大阪環球影城 ] 進發
 由 梅田 ( 大阪站 ) 到 環球影城 需時約 20mins
可能今日係星期 6
多人到爆 =.="
之前上網 Check 過
由於 Harry Potter 效應
所以 出發前 我地@香港旅行社 已經買定 入場劵
售價 HK$453/@
如果@黎到門口買 . 價錢係 6,980円/@ ( 税込 )
計返匯率 網上價 雖然只係平幾蚊 
6980円 x 0.066 = HK$460.68
但為怕排隊
所以 都係買定好 . 起碼排少 1 條得1條  XP

至於 Fast Pass [ 即 Universal Express ]
今次決定唔參與 !!
因為 是日1月10號
Fast Pass 售價 5700円/ @ ( 税込 )
***
有關其他日子既 Fast Pass 請查看官網 - 請按 
***
  
其實 5700円/ @ 1個 Fast Pass 本應問題不大
 不過睇完 個 Pass 嗰 5個遊戲之後
覺得 問題好大 !?
首先
除左 Harry Potter 外 . 有一半我地已經玩過
就算未玩 或 再玩
都可以排 Single Line 
而另外嗰 D 只係睇 Show =.="
 所以 . 算啦 !!
 果然
正如網上前人所言 . 好彩係香港買定飛
如果唔係
今日 1st 個節目 就係 排隊 買飛
( 汗")
  而我地
已有飛係手 可以排隊直接入場
 大約 2x mins
我地終於入到黎 0,0"
 近年 環球影城 加左新野
所以 D 位唔同晒 !
入場 1st 件事 - 定位
之後
向 Harry Potter 整理劵區 進發
* 整理劵區門口咁小人 ? 好難啦 !! 下圖係 13:xx 補影 *
不過 以當日 @13:xx 睇
仍有人成功領取 麻瓜村's 整理劵
所以 . 博 or Not 自己選擇吧 !!
睇返現場情況 ( 即 : 09:xx )
~ See ~
真係人山人海架 !!
0.0"
 
排左 20 mins 左右 終於到我地
現場有工作人員幫手搞 整理劵
* 但請大家留意一點 *
可能 佢地想 疏導人流
所以 @選擇時間 時 . 佢會先 Hold 係上午版面
而 老公 差 D 上檔 !
好彩比我睇到 "その他 "  ( 即 : 其他 )
因為我想睇夜景 XD .
所以 簡左 14:50 - 15:50
安樂晒 !!
開始我地今日既奇妙之旅
 
 
 
1st 參與既項目
4K3D 既 Spiderman
Single Line 一入就玩得 0v0/
遊戲內容
印象中 同上次有唔同
可能我坐 1st 排 ?!
總之就超正 ! 
 
 2nd 站 Wonderland
雖然 Wonderland 已經開左一段時間
但上次黎 ( 幾年前 ) 
我地依頭走 . 佢嗰頭開
所以 . 都係未參觀過架 !!
~ 笑 ~ 
~ 去相 ~
 
   
 
抽獎 ~ 抽獎 ~ 抽獎
 
估唔到 ...... 竟然比老公抽到個 1等獎
*\0v0/*
不過   今日只係個 Trip 既 2nd 日
雖然 真係好鍾意 !
但我想知我應該點拎你返屋企 ??
  
下一站
老公話要挑戰 Backdrop
   
而同一時間
我繼續挑戰 Hello Kitty XP

   
     

由於 上次黎 唔夠時間參與依到 D Show
所以 . 今次要睇返晒 !!
Monsters Live & 4D 既 Sesame Street
  為左留肚 入 麻瓜村 開餐
所以 . 依家只可以食 ....... 佢 ( 爆谷 )
多謝 450円

16 則留言:

  1. 好正! 我差唔多十年前去過, 而家應該唔同哂了

    回覆刪除
  2. 你哋好幸運啊! 值得親自抬返來!
    其實平日入場都咁多人 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰日係星期6黎 ..... 都預左多人 但估唔到咁多囉 ~

      刪除
  3. Hello Gobby,如果我係4月 10日星期五入場,應該買定fast pass嗎?買3 個還是5個 pass好?我8年前去過,淨係排splinder man都排左2個鐘,今次同阿女去,唔想再花時間排隊呢?
    還有,其實harry porter 係玩咩架?因為我唔係佢地fans.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個女女幾多歲 ? 因為 fast pass 有 1 部份係睇show 用 . 但我又覺得 睇 show 唔洗用 pass 囉 ! 因為 d 人去晒 potter 嗰邊 ( 以我當日睇 ) . 所以 根本唔洗排都入到場睇 . 而機動遊戲 . 如果唔考慮排 Single Line 的話 . 當然有 pass 會著數 . 但我嗰日覺得唔係好多人玩 . 就算排 可能 30mins 左右 都排到 . 而 potter 入面 . 個景係幾靚 . 其實入場都包 . 只係園方怕太多人 所以先限制人數 . 而入面有 2 個新既機動遊戲 . 1個 pass 包 . 另一個就唔包 ! 不過有高度限制 ~ 我另一個 page 都有介紹 : http://oceanpyxis.blogspot.hk/2015/01/10th-jan-2015-10-harry-potter-day-2.html

      刪除
    2. 多謝你的回覆,我阿女已經十幾歲了,single line 意思係咪正常排果條隊?有人話,又唔係年年去,不如俾多少少錢買埋個快pass,慳啲時間睇多啲其他嘢,我上一次去就係成日排隊,每樣最少都排一個鐘,最後果日5點就走,玩得好少嘢,因為對腳已經唔聽駛,排隊對腳都好攰架嘛

      刪除
    3. 阿女16歲,當大人價同大人高度了,所以可以同我一齊玩所有機動遊戲。
      我都係決定買包5個嘅fast pass,慳番排隊時間。
      謝謝你的回覆!

      刪除
    4. 如果呀女夠大 . 咁就一定要玩 potter 啦 ! 因為聽講真係好正 ~

      刪除
  4. Hello Gobby,還有些疑問想請教你,
    你有到過白濱嗎?我係搭15:00機出發,夜晚20:00先到關西機場,所以第一晚近近地訂左和歌山JR站附近酒店,第二朝才去白濱溫泉酒店。
    問題係我唔想拖住2個喼從和歌山去白濱酒店,所以知唔知道和歌山或白濱嘅JR站有冇大儲物櫃出租?大約幾錢?
    你覺得我好唔好第一晚就直落白濱?機場去白濱最夜嘅JR幾點開出?要坐2個鐘?白濱JR站附近有平酒店嗎?因我好夜才到,唔想住咁貴呢!
    謝謝回覆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 關西空港 到 白浜 ( 車程 ) : http://transit.ekitan.com/norikae/NorikaeSearch?AN=&TP=0&CV=0&TU1=1&TU2=1&TU3=1&EP=1&AIR=0&RP=0&PN=10&DC=0&SFNAME=%8A%D6%90%BC%8B%F3%8D%60&SFCODE=5130&STNAME=%94%92%95l&STCODE=4238&SV1NAME=&SV1CODE=&MONTH=201502&DAY=15&HOUR=20&MIN=30&SR=0&btn_search.x=67&btn_search.y=10#anchor_delta
      原本真係 2 個鐘左右 . 但因為夜車班次唔多 . 所以 ......
      其實我會建議你先到和歌山瞓 1 晚 , 第 2日 CHECK OUT 記存行李 ( 或 帶住行 ) 睇你自己行程而定 . 另外 , 我冇去過白浜 , 所以唔太清楚白浜情況 . 而和歌山 . 東橫 INN 或 dormy inn . 依 2 間都近 JR 而價錢都 OK 底住 - 網子 : dormy inn ~ http://www.hotespa.net/hotels/wakayama/access.html // 東橫 INN ~ http://www.toyoko-inn.com/c_hotel/00225/index.html

      刪除
    2. 係呀,我已經訂左東橫inn酒店,要500幾一晚,貪佢近和歌山JR站,第日check out就搭返JR去白濱,只係唔想拖住2個唸去白濱,因白濱嘅酒店要再轉巴士才去到,有啲煩,而家仲唸緊點樣安排,所以希望有人提議下,如果白濱車站有寄存行李櫃,哪我就寄存行李,再去酒店,第日返上難波都係要去由白濱JR出發,咁我唔使特登返去和歌山落車去攞行李,我怕落左車再等下一班車要好耐,白濱去難波要2個鐘,啲車程唔知會唔會好少,有冇啲火車班次嘅中文網站可參考下,唔好怪我麻煩hehe

      刪除
    3. 其實一般 JR 車站都一定有 LOCKER ! 但冇人肯定到時有冇 locker ( 因 先到先得 ) . 如果有酒店可以寄存 , 那肯定安心 d . 而 locker 費用 最大 zise 一般 600yen/日 ( 以晚上 00:00 起計 ) . 如果 3日就1800yen ! 以成本效益計 . 酒店 is free 較為理想 !
      另外 車程時間表 : http://transit.ekitan.com/index.shtml . ( 即係我之前比你嗰個 ) 入晒出發站 及 落車站後 加 時間 及 日期 . 之後 網站會出 1 個或以上 " 經路 " 你簡返你想坐既 時間 , 係個表到 中間部份 按入 "前後列車" . 入面晒 時間表 .
      如有問題 , 歡迎留言題問 . ^.^/

      刪除
    4. 另外 唔知點解係 電郵通知先見到你段留言 , 入到黎就唔見左 !?
      你的留言是 :
      [ 我阿女已經十幾歲了,single line 意思係咪正常排果條隊?有人話,又唔係年年去,不如俾多少少錢買埋個快pass,慳啲時間睇多啲其他嘢,我上一次去就係成日排隊,每樣最少都排一個鐘,最後果日5點就走,玩得好少嘢,因為對腳已經唔聽駛,排隊對腳都好攰架嘛 ]
      答 : 其實 sibgle line 係第 2 條隊 ( 係正常隊旁邊 ) . 如果 10歲 有冇 120cm ? 因為 potter 限高玩 ( 2個 game 都限 ) . 當然 買 快證 真係慳唔小時間 . 如果女女夠 120cm 那參與 5個 pass + 排 single line . 咁就可以確保玩得多 玩得快 ! . 但要留意既係 . single line 係冇得一齊坐 而且一定係坐邊位 ! 如果 女女 或 家人都覺得 ok . 依個會係幾快 同方便既方法 .

      刪除
    5. 如果肯定所有JR站都有locker,我就去到白濱站先寄存行李了,真係冇晒locker先攞埋去酒店。
      至於個車程時間表,我再跟你方法試下,再有問題再問你啦,Thanks!

      刪除
    6. 白浜站內位置圖 : https://www.jr-odekake.net/eki/premises.php?id=0622064

      刪除