富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2015-01-13

12th Jan 2015 - 大阪近郊 廣島 東京 10天遊 - 閒遊城崎溫泉 + 是日戰利品 - Day 4 Part 3

 城崎溫泉外湯位置圖
 原先諗住參與下依到既外湯
所以
換埋浴衣上街去 ^0^Y
點知行左 2 步就落雨
而且 雨重落得好密
好彩依到有愛心雨傘
好似我地咁
@ 御所湯門前既 傘架上
搵返印有自己旅館名字既傘
就可以直接使用
而且
用完就唔洗特登將傘還返黎依到
有依個安排
真係方便到所有住客
冇幾耐 雨停了
~ 去相 ~
 其實依到都幾方便
Familymart & 超市 都有
* 超市營業時間 09:00 - 22:00 *
 
 
 
 
下一站
木屋町小路
 
***
其實
出發前 Send 過電郵問佢地 ( 旅館 )
晚餐 & 早餐's 開飯時間
佢地回覆見下圖
但到左 Check In 時才被通知 
晚餐最遲 18:15 要開始
( 唉 ~ 又一單唔知點解既事發生 ! )
***
因為岩岩落雨 ( 要避雨 ) + 閒遊土產店 + 印記念印
搞到回程時不知幾趕
 用餐地點位於本館 3樓
 Canteen 環境
睇下今餐食乜先
* 橙汁需另外收費 *
每 Set 贅沢冬かに会席 
內有
但馬牛扒 或 活鮑魚 
( 2選 1 )
老公 & 我 1人1 款
  
甜品有布甸
 
*** 
用餐後感
其實
我地唔介意係 Canteen 食
但點解
1) 唔係傳統嗰種 . 續道續道慢慢送餐既方式 ?
2) 點解唔係坐塌塌米 ?
3) 我同老公唔係坐對面 而係 排排坐 ?
( 因為有其他住客可以坐對面 ! )
 4) 睇落好似食左好多蟹 .但我覺得 蟹道樂 好味過依到 !
    
*** 
食飽返房
床舖已經補好
休息過後 . 出發外湯
 
外湯選址 - 鴻の湯
 浸完溫泉有一個傳統
就係飲奶
雖然未搞清楚點解
但我地都入鄉隨俗
***
試味感
樽奶好香好滑
 ***
最後送上房外夜景
***
是日宵夜
たまごプディング生萬
官網 - 請按
 
 依個真係超好味 !
正 ~
Pocky 小食
***
是日戰利品
天橋立代表
旅館糖果放題
 
呀貓代表
福袋
 依件另外買 For 呀曈
超市代表
外湯記念印
 
話說
出發前上網睇到有 Blog友 試過
印齊 7 個外湯記念印 
就可以到旅館櫃台
領取一個印有 城崎溫泉 字樣的飯匙 作 記念
但當我地碌住去完成所有記念印後
旅館話冇記念品 !
=.= ?
其實
我覺得如果記念印活動已經做完的話小妹亦覺得 Ok
 但問題係
@我向旅館櫃台取印底紙時
佢地應該通知我一聲
等我可以考慮參與 Or Not ( 印 或 唔印 )
但佢地 ( 旅館 ) 咩都冇同我講 !!
依家
謂有當到此一遊記念吧
***
哈哈 ~ 
我個背囊又 Full 左啦

4 則留言:

  1. 淨睇相晚餐都似乎唔錯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉 ~ 好睇唔好食 ! 真係唔值 太貴啦 ~

      刪除
  2. 車黎車去咁忙都有咁多收穫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 ~ 有反咁上下 shopping 功力 ^.^"

      刪除