富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2020-01-16

16th Jan 2020 - 日本四國之旅 : 宇和島 : 多賀神社凸凹神堂 (凸凹寺) - 宇和海麵包超人列車 - Day 7 Part 1

是日行程
宇和島  ( 凸凹神堂 ) - 閒遊松山 ( 高島屋摩天輪 ) - 夜遊道後溫泉
 ***
今次黎四國玩
差唔多日日都瞓到 09:00 起身 ..... 坦白講真係唔多慣 =.="
某程度上 .... 我 & 老公都覺得有 D 悶  /無聊 .....
睇黎 ... 我地未有耐  .... 明白 [ 慢活 ] 既真諦 !
**
起身後 無聊影
見到 三越招牌 先醒起
酒店前面有間 三越
 其實 .... 三越就係大街道內
可能尋日搬行李
到離開酒店閒遊時 又行左相反方向
好吧 ! 今晚黎閒遊下 ^^
出到大街見到 
少爺列車
外型確實幾特別 . 但唔知點解 ..... 我地又無意欲想坐 ^^"
不過 . 既然遇上 影相留念吧
 大街道 - 松山
 伊予鉄道市内線 5 系統 . JR 松山駅前行
車費 : JR 四國 Pass ( All Shikoku Rail Pass )
 落車後
又要行樓梯 經隧道回 松山站
松山驛
( 即 JR 松山站 )
 松山驛前
有 100円店 & 麵包舖 & 2間食店
 
見重有時間
入 松山銘品館 行下
 當日大約 10:30 黎到
超人便當 每款只有 1 個
貨存真係比高松小
不過 ..... 想訂超人便當都可以
但要提早 3 日 [ 真係要咁耐嗎 ? ]
( ps : Poster 係咁寫 )
 是日早餐
站內烏冬店
  斟水 & 配菜環節 都係自助的
  
我地 Order 左依到既 人氣烏冬
 
 老公 & 我
左 : 烏冬上面啡色一大塊既係 魚餅
雖然話係依到名物 .... 但我地唔係好識欣賞
 
 早餐多謝 1570円
試味感
都係高松嗰碗好味 D
**
 食飽飽 出去叉電時無意發現
原來
松山 可以坐巴士去 東京
嘩 ! 去新宿要 11個幾 鐘呀 0.0"
我尋日夾公仔時 . 都夾左隻呀雞
可能你地唔知 . 佢其實好出名架 !
因為佢係依到既吉祥物
 
  連水牌都有麵包超人
松山 - 宇和島 
11:26 JR 特急宇和海11号 . 宇和島行
車費 : JR 四國 Pass ( All Shikoku Rail Pass ) 全車自由席
車程 : 1小時 21分
列車只有 2 架
不過 . 麵包超人架係第 1 架
~ 上車 ~
車頂天花同樣印有圖案
12:47 黎到 宇和島
 
落車後補影
列車全貌
**
提提你
宇和海麵包超人列車
只有前架印有 麵包超人
而後面 只係普通列車
所以想影相 記得坐 第 1 架
**
 JR 宇和島站
依到既宇和牛都好出名
 連渠蓋都有
 站前剛好進行覆修
週圍都圍晒板
小小的紀念品店
宇和島 亦有 城池 ( 宇和島城 )
不過 . 今次黎宇和島 . 唔會去 宇和島城 了
 靜英英既商店街
 
 
河上有好多鴛鴦
~ Zoom ~
黎到目的地
多賀神社凸凹神堂 ( 凸凹寺 )
外表同一般神社冇乜分別

但內裡其實同田縣神社一樣
( 有關田縣神社 - 請按 )

除此之外 係神社入面
有間好出名既資料館
入場費 800円 /位
不過入面 唔可以影相
唔經唔覺 . 我地係到行左 個幾鐘
 
~ 簡單講下入面情況 ~
入面有 3 層
收藏左好多唔同地方 ; 民族 & 國家 有關 "性" 或者係 "性愛" 既資料
真係 古今中外 乜都有 D
展品包括有 : 書籍 ; 石頭 ( 擺設 ) ; 情趣用品 就連畫亦有唔同圖案 ~ 杯/ 碗 都有 !
[ 通通都係想當年物品 非常珍貴 ]
 
其中亦有
昭和 & 大正年間 三級書籍插圖
另外亦有可能更早期既手功藝品
論 手功 或 畫功 件件都好靚 !

離開凸凹神堂後
沿路出返商店街 黎超市搵野食
 
 
點呀 ? 壽司都有咁多種 ... 點簡好呀 >,<"?

什果蛋糕
老公見我玩左幾次收錢機 .... 黎到依到冇乜人
叫我比佢試下 .....
但可惜老公唔太識日文 . 最後都係搞到 雞手鴨腳 ^0^
返到站旁 7-11

入面亦有 紀念品 出售
  
宇和島 - 松山
14:56 JR 特急宇和海 20号 . 松山行
車費 : JR 四國 Pass ( All Shikoku Rail Pass )


2 則留言:

  1. 如果太慢活我都唔慣 ^_^:

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次旅程感覺實在太慢活咁,明明日日有景點,但都好似漫無目的咁...

      刪除