富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2020-01-14

14th Jan 2020 - 日本四國之旅 : 大步危;小步危 ( 大歩危峡まんなか ) - Day 5 Part 3

下一站
 大歩危峡まんなか
 14:30 黎到 大歩危峡まんなか
我地有大約 個半鐘 係到自由活動
大步危

「大步危小步危」是由橫貫四國山地的吉野川的激流歷經 2億年沖積而成的 ,
是個長約 8km 的溪谷 , 以彷彿矗立著大理石雕刻一般的美麗景觀而聞名 .
其略顯奇特的名稱由來有二說
其一為源自意指斷崖的古語「HOKI ( HOKE )」
其二為源自「大步走的話很危險所以稱為大步危」;「小步走也很危險所以稱為小步危」.
而且
由於可以近距離看到美麗的岩石並且從其 V 形 峽谷可以理解日本列島的結構 ,
大步危峽即使在日本也非常罕見 , 已經被指定為國家天然紀念物 .
[ 以上資料 Copy 在 德島縣觀光指南 ]


買船飛要先填表
 
~ 自費項目 ~
2 位 多謝 2400円
同時
職員會送上 1人 1 個 暖包
依到除左有 手信區 重有 餐廳
  
由於去碼頭有一段小距離
行得慢既我要先起步

唔知兜左幾個圈 @.@"


  終於行到落黎啦 ^^"

開船時
叔叔會問我地黎至邊到
哈 ~ 咪又係我地同團嗰 6 個香港人
於是
叔叔就播放 大步危 國語介紹

左邊幢建築物
就係我地岩岩落車 & 買船飛既地方
可想而知我地轉左幾多個圈先落到黎呢 ....
[ PS : 著燈嗰層係 B1/F ]


每當穿過岩石群時 都覺得自己好渺小

 D 水好清呀

水係好清 ..... 所以同時睇到其實條溪係好深

大自然真係神奇
可以切得咁齊口 0v0"

由於 大步危 & 小步危 水流方向唔同


所以
越接近 小步危 就越易出現 水漩渦


獅子岩
~ Zoom ~
係獅子既側面
現場睇真係好似有隻獅子坐左係到
睇相 .... 大家睇得出嗎 ?

落雨 + 水流急 + 山谷風 = 凍 @.@

前面就係小步危
但由於水流較急 地勢亦較險峻
所以觀光船會係到掉頭


落船後
先有機會睇返碼頭仔既激流

頭先係船上都有介紹過
吉野川發水時 .... 最高浸到依個位 ( 樓梯位於 B1/F  ) .....
即係最少浸左 ... 3層樓
上岸後 行埋手信區
Handmade 既 冬暖夏涼寵物屋
手功真係好好 ! 但可惜太貴了
KoTo Bus 準時 16:05 黎接我地
結束整日旅程
17:30 返到黎 こんぴら参道口

位於鄉郊既車站果然唔同 D
用畫板提示上車方向 & 目的地

琴電琴平 - 瓦町
17:43 高松琴平電気鉄道琴平線・高松築港行
車費 : JR 四國 Pass ( All Shikoku Rail Pass )
車程 : 55mins

2 則留言:

  1. 呢個tour不錯, 幾大景點去哂, 唔怕果度交通不便 ^_^

    回覆刪除