富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2020-01-10

10th Jan 2020 - 日本四國之旅 : 出發到關西機場 - Day 1 Part 1

上個月 23號 先返香港既我
~ 哈哈 ~
事隔 2 個星期左右我又出發啦 ^0^
今次同老公去 -- 四國

一講起四國 ..... 又係一個 Delay Over 5 年 想去而未去既地方
今年終於有機會起行了  0v0Y

***
 
日本四國包括有
德島 ; 高知 ; 高松 & 松山
雖然我地會去晒依 4個地方 但當中景點只會選擇性參與
因為 .... 我地既旅程 真係不能太山水 ^^"
 
行程安排
香港 飛 大阪關西機場 之後 轉 巴士 過 德島
而在 四國期間 會用 JR 四國 Pass ( 即 All Shikoku Rail Pass - 請按 )
尾站 由 松山 飛 東京 ( 羽田 ) 隔日 轉機返 香港
 
國際線來回 2個都係 換 Mileage 機票
所以
我地只需購買單程 Domestic $1620/ 2人 ( 連稅 ) 就可以了
***

13:xx 黎到機場
可能 ANA 香港 飛 大阪 係下午機
所以
櫃位非常清閒
入閘後見到依個裝飾
係喎 .... 重有 2 個星期左右就過年了
興建中的天際走廊
好似話係可以 由 T1 行過 北衛星客運廊
 嘩 .... 姨姨們真勤力
上機前既時間都唔放過 係到練習
 
黎到閘口 見有時間
繼續係附近四圍行
 
預備上機
一般有得選擇既情況下 真係好少簡機翼位坐
但因為落機後 要趕坐尾班巴士
無辦法啦
 估唔到 ANA 竟然有岩岩落畫既黑魔后 2
真係好 ~ 天清氣朗
開飯
睇下有乜食
 老公 & 我
 
另外重有雪糕 ^^ 
真係好彩
雖然遲左起飛
但都可以早 15mins 到 關西機場
其實為左 21:20 開出既 尾班 德島巴士
我地真係好趕 ...... 因為
由 落機 - 過關 - 拎行李 - 買車飛 - 上巴士 只有約 90 mins
真係隨時趕唔切
 
所以
出發前已經做好準備
出發前先上網伸請 KIX 咭 
萬一趕唔到 德島巴士
我地今晚將會 係機場 Lounge 留宿一宵

而 手持 KIX 咭既人 可以 半價入住
反正免費申請 而且亦已申請
見有時間
就上 2/F 拎埋張咭 留返下次用
~ Done ~
其實 KIX 咭
除左可以係 關西機場 使用外 連 伊丹空港 都可以使用
而係 關西機場 除左 可以 半價入住 Lounge 或 Refresh Square 外
重有其他優惠
例如 入閘後購物 免稅外 再 95折 Discount .......
詳情請查看官網 - 請按

2 則留言:

  1. 祝妳一家都身體健康, 生活愉快, 萬事如意, 去多啲旅行!! ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財 ; 身體健康 ; 旅運亨通 ^0^
      你先係去得多旅行呢 ...

      刪除