富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2020-01-14

14th Jan 2020 - 日本四國之旅 : 祖谷蔓橋 ( 祖谷のかずら橋 ; かずら橋夢舞台 ) - Day 5 Part 2

~ Tour 行程表 ~
看似去好多地方
但其實好多地點都只係路過 ( 不會停車 )
而真正會停車遊覽既地點
只有
 かずら橋夢舞台 & 大歩危峡まんなか
雖然
Tour 唔包導遊 & Lunch
但 3000円/ 位 去到 2 個著名景點 ( 其中一個包入場 ) 已經非常超值
こんぴら 参道口 ( 金刀比羅宮參道口 ) 10:25上車
但 KoTo Bus 要求我地早 15mins 報到
 報到後
職員除左講解今日行程外
重遞上 祖谷のかずら橋 入場券 & 其他優惠券
烏冬的士車頂上既烏冬裝飾
烏冬大使
巴士黎啦
巴士車尾有古民族家佈置
就連我地個位都有唔同圖案
( 下圖取至德島觀光資訊網 )
今團真好
計埋我 & 老公
只有 6 個人 ( 全部都係香港人 )
所以
格外同聲同氣
O ~ 落雨 .....
かずら橋夢舞台
我地大約有 2個鐘係到自由活動

落車後
第一站並唔係去 祖谷のかずら橋 ( 祖谷蔓橋 )
而係沿小路落
~ 哈哈 ~
遇到 3隻睇門口既貓貓
第一站
琵琶の滝
( 琵琶瀑布 )
~ Zoom ~
老公見 祖谷川 前方冇乜水
話落去睇下喎 ......
而我梗係唔行啦 ^^

就咁睇
好難睇得出岩石有幾大塊
但當老公企係旁邊時
就有好大對比
 原來老公依位睇到整條蔓橋
最後黎一下
互影
可能係平日
所以唔係太多人
行蔓橋
要先經 祖谷渓大橋 過對面
祖谷的蔓橋 ( 日語 : 祖谷のかずら橋)

位於日本德島縣三好市西祖谷山村善德地區 , 跨越祖谷川 .
現的祖谷的蔓橋全長 45米 , 寬 2米 , 距離溪谷高度則有14米 ,
扶手 ; 腳踏位 ; 以致拉緊橋身的吊索均以軟棗獼猴桃樹枝為主要材料 .
[ 以上資料 節錄 於 維基百科 ]
過橋後
要行多一段仔小山路
 黎到入口
~ 過橋需知 ~
Tour Fee 已包過橋費
拎返今朝派既換領券 黎 橋前屋仔 換 過橋券
到我地啦

好緊張呀 ^0^"
因為橋身木板粗闊不一  所以橋面罅隙亦大小不一
搞到我 .... 行 3步 有 2步攝坑 .... 唉 ~ 真係串步難行
再加上
本身人行 條橋會遙 ..... 山谷起風 ..... 條橋更加遙 >v<
不過 ~ 又唔洗太驚
因為當局為保安全 橋身已加入鋼纜加固
但更吸引我既係橋底景色
雖然距離溪谷高度則有14米 但仍然可以清楚睇到谷底砂石

被老公從後趕上
話咁快就行左過黎 Lu
之後
返入 かずら橋夢舞台 依到有個小小資料館

 
 
因為有大量遊客到訪 , 令到橋身的老化及損耗速度變快 ,
因此橋上的材料約每隔三年會重新更換 , 為期由兩星期至一個月不等 ,
護修期間蔓橋會暫停開放 .
最近一次護修於2015年2月完成並重新開放 .
[ 以上資料 節錄 於 維基百科 ]


參觀完
~ 開飯 ~
 老公 & 我
 
多謝 1700円
最後
行埋手信區
Koto 巴士
準時 14:00 黎接我地
 向下一站進發


5 則留言:

  1. 好想呢條橋, 不過而家身體唔多掂, 坐唔到咁長途車, 希望遲下再好多一啲先去睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 你一定要養好身體 , 加油
      其實要去依類地方,交通真係最大問題.

      刪除
    2. 謝謝, 不過驗來驗去都搵唔到問題, 情況又時好時壞, 唔知點搞 ^_^""

      刪除
    3. 8掛一問,你有咩徵狀 ?

      刪除
    4. 有冇試過中醫? 我細佬好多年前都試過,不過佢就係傷口唔埋口,又係咩都驗晒都搵唔到原因,最後睇中醫+介口,都要成年有多先好返.

      刪除