富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2020-01-15

15th Jan 2020 - 日本四國之旅 : JR 松山站 - 松山市電使用介紹 - 大街道 - 銀天街 - 高島屋摩天輪 - Day 6 Part 2

我地黎到四國之旅尾站
愛媛縣 松山市
離開 JR 車站後 打算過市電車站
出發前有睇過 Google ..... 知道車站係對面馬路
一直以為有 斑馬線 ......

但原來 ....... 要經隧道
好彩我地改早左班車
如果真係按原來計劃 20:30 先到
咁..... 就真係 .... 喱 Hea .... 了
終於黎到市電車站
 
JR 松山駅前 - 大街道
伊予鉄道市内線 5 系統 . 道後温泉行
車費 : JR 四國 Pass ( All Shikoku Rail Pass )
車程 : 6 個站 約 12mins
O .... 舊車 ....
***
提提你
松山市電有 2 款列車
新款
 
舊款
 
其實
我 新款 & 舊款 都係咁坐
問題在於 ... 有冇拎大型行李
如果有 ! 我會強力建議 坐 新款市電
因為
以我地當日實測 : 上車 或 擺放 都還好 ( 非煩忙時間 )
但落車時 ....  因為司機旁 門口太窄 而且有小灣位
搞到 29"大鹿 差 D 落唔到車
真係 ~ 好好好 論盡囉 >0<
**
至於比錢方式
以當日睇
可以比 現金 ; 八達通 & 有效 JR 四國 Pass & 市電 One day Pass

初時我見到依部機 . 以為可以比 八達通
諗住到 JR Pass 失效時 改用 大阪張 ICOCA 比車費
點之 .... 原來佢地只收 四國 ( 當地 ) 既 八達通

所以 冇 Pass 既日子
我地要比現金
最後就係落車
依到同高知一樣 落車要按鐘
***
大街道
 
 
 今次 松山 入住既酒店
位於 大街進 內 Dormy Inn
 Check in 後 可直接上房
小休後出發
 
 
去到一個新地方
第一站唔係趕住行街
而係 .... 無聊到 ... 夾公仔
>.<
第一次見到依種夾公仔機
500円/次 就可以帶呀雞返屋企
 有種獎 ..... 叫做 : 自我安慰獎 ^0^/
再黎挑戰 : 龍貓
Yeah ~ 100円 就夾到啦 ^V^Y 
 
至於老公呢 .......
 
玩左好幾下都冇收穫 都係行街吧 !
 
 
又係一間冇野買既 100円店 
 
 
 
 轉入另一條商店街
 
 
  銀天街 GET! 3/F
Seria
 依間已經算係依幾日
見到最多 Hello Kitty 產品既 100円店
 之後落 B1/F 行超市
 依間超市 .... 生果 & 刺身
除左唔多選擇外 價錢亦唔太吸引
 不過呢 ..... 估唔到零食櫃有驚喜
久違了的朱古力
 
繼續向 高島屋 方向前進
銀店街商店街出口
 高島屋
 先上 9/F 玩 摩天輪
 費用 : JR 四國 Pass ( All Shikoku Rail Pass )
 
天開始黑 . 時間真係岩岩好
高島屋前
今日天氣好
可以見到松山城
~ Zoom ~
但可惜 .... 相機 & 手機都影得唔清楚
升到最高點

18:00 天黑齊了

係 四國 真係去到邊都會見到麵包超人
 
之後落 4/F
Sanrio 抽 Hello Kitty
但可惜 ..... 獎品完全唔吸引
 
就連 Blue Label 都買唔到野 ....
最後寄望 B1/F 超市
有驚喜
依到 D 野真係好底呀 
 
買好糧餉 可以返酒店
***
提提你
係 高島屋 下有 2 個 松山市站
1 個係 市內電車 而 另一個就係 下圖 松山市站 ( 郊區電車 )
但依 2 個站 都不是
麵包超人電車 上落既 松山站 ( 即 : JR 松山站 )
***
 
松山市站 ( 市內電車 ) - 大街道
伊予鉄道市内線 3 系統 . 道後温泉行
車費 : JR 四國 Pass ( All Shikoku Rail Pass )
車程 : 只係 4 個站 ; 需時幾分鐘
 
19:xx 既 大街道
比之前 2 個縣熱鬧吧 !
為左一陣食得落酒店碗拉麵
我地 19:xx 開飯
是日晚餐有
天婦羅蝦 & 壽司 Set
 
依 Set 壽司真係非底食 ^0^/ 
599円 ( 稅入 ) / Set/ 10粒

Dinner 多謝 1600円左右

是日生果
半價既晴王
好底食呢
之後
上酒店 13/F
因為酒店有 Welcome Drink
我 要 橙汁 而 老公就要 啤酒
 
返房 耦左唔知幾耐 .......
見時間差唔多 就落 G/F 食拉麵
食完拉麵
順路過酒店對面 參與 奇跡 の手羽先
 
望下個鐘
又係時候浸溫泉 
~ 唉 ~
我地實在太無聊 ... 連酒店 既 自費按摩椅都參與埋
200円/ 15mins
 
***
小趣事
今晚同老公叉電時
遇到一位 黎至 東京既叔叔 . 佢黎松山出 Trip
當時 我 & 老公 傾左 2 句
之後
叔叔就問我地 : 香港人 ?
我 : 係 ~
叔叔 就好開心 咁同我地講 : 佢係香港住過 6 年 , 好掛住灣仔 Spicy Crab
[ 我地估 可能係 避風塘炒蟹 ^^ ]
嗰晚 我地係 叉電房 相遇左好幾次
大家用下英文 用下日文 又用下廣東話 傾得好開心
雖然每次只係幾分鐘 次數亦唔多
但都有種 他鄉遇故知既感覺 ^0^
 
估唔到
我地既 避風塘炒蟹 原來真係咁出名架 @v@"
***
都唔知係咪時間太多 我地今日好似係咁食 0.0"
是日甜品
 
 是日宵夜
 
試味惑
雞翼 : 味係 Ok 既
但當然冇名古屋既 幻の手羽先 咁好食啦
 
雞肉串 : 超市出品 一般味道
***
戰利品
 四國小舖 88 代表
超市代表
 100円店代表
 夾公仔代表

4 則留言:

  1. 夾得都好成功 ^_^ 我都有呢隻貓巴士

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係指[自我安慰獎]呀? ^0^

      刪除
    2. 呢隻又細又硬, 夾都有難度, 100夾到算好勁 ^_^

      刪除
    3. 可能之前有人煲過,咁岩比我執雞 ^^

      刪除