富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2020-01-11

11th Jan 2020 - 日本四國之旅 : 德島十日戎 ( えびす祭り ) + 德島站バル橫丁 ( 德島站橫丁 ) - Day 2 Part 1

是日行程
德島十日戎 + 德島站バル橫丁 + 靈山寺 + 德島 Aeon Mall + 阿波會館
***
尋晚夜瞓
今朝 09:xx 起身
梳洗後出發
第一站
過 JR 換 四國 Pass
( 即 All Shikoku Rail Pass )
~ 哈哈 ~
德島歡迎你 ^0^
其實要換 JR 四國 Pass
唔一定要去 JR Ticket Counter
去旁邊既 Warp 旅行社都換到 而且重可以即場畫 指定席
 有關 All Shikoku Rail Pass 換票 & 使用方法 - 請按
今日係 成人祭
所以一街都係 和服姐姐
下一站
要去位於 東橫 Inn 旁既 郵局
德島風景印
~ Done ~
 
繪畫比賽投票中 ??
當我影相時
比老公見到 ... 有好多人沿小食檔行入去
於是 .... 我地都行埋一份
哈哈
有齊晒咁多幅參賽畫
真係越行越熱鬧
~ 哈哈 ~
竟然比我地誤打誤撞
黎左
德島 えびす祭り ^0^
( 即 : 大阪既十日戎 )

行圈後
我地都覺得依到 D 野食有 D 貴 ^^"
應該話 .... 比我地過往幫襯過既 ..... 貴
之前 成隻大魷魚 只需 500円/ 隻
依到 .. Only 魷魚腳 重要係細 Size 都要 300円
最後
老公話參與依款 黎至 霧島既 豬肉腸
多謝 500円
 
下一站
德島名店 麵王 食 Brunch
唔好睇少依碟 芽菜
都係依到既 招牌菜 黎架
而且係免費任食架 ^0^
 
 老公 & 我
 
 Brunch 多謝 1760円
試味感
老公話 .... 芽菜 比 拉麵好味 ^^
***
食飽飽
返過 JR 站
距離上車 重有小小時間
於是
落車站 B1/F 閒遊 德島站バル橫丁
依到除左有 好幾間手信店外 
 
 重有好幾間餐廳
日本人種既蘭花真係好鬼靚


2 則留言:

  1. 我都鍾意食魷魚, 俾我可能已經埋去食咗 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公本身都好鐘意食燒魷魚,不過望完 D SIZE 覺得唔底所以放棄左了

      刪除