富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2020-01-16

16th Jan 2020 - 日本四國之旅 : 閒遊松山 - 高島屋摩天輪 - 大街道 三越 - Day 7 Part 2

上文提到
我地坐上 14:56 JR 特急宇和海 20号
由 宇和島 返 松山
由於時間關係
我地包車 ^^
Tea Time
Share 
Lunch 多謝 580円
試味感
左 : 薯溶牛肉餅 .... 指定味道
不過
個炸蝦卷壽司好好味 ! 唉 ~ 不過買多盒都食唔落
**
食飽 + 小休
話咁快返到松山
 
埋站前 經過 JR Parking
見到今朝坐過嗰架 宇和海 11號
唔知依架係咩列車呢 ?  
16:18 返到松山
今日係 四國 Pass 最後一日
反正有時間
決定又過 高島屋 玩 摩天輪
 
JR 松山駅前 - 松山市
伊予鉄道市内線 2 系統 . 松山市駅行
車費 : JR 四國 Pass ( All Shikoku Rail Pass )
 市電內的天花板
國民教育真夠全面
摩天輪 費用 : JR 四國 Pass ( All Shikoku Rail Pass )
 
又見到呀雞
我地既時間真係多得際
日光日白黎玩摩天輪
松山城
我地既傻瓜機
遠景 .... 果然只可以係日頭影
~ Zoom ~
又黎到最高點
原來下面有個兒童遊樂場
玩完摩天輪
起程返大街道行三越

松山市站 ( 市內電車 ) - 大街道
伊予鉄道市内線 3 系統 . 道後温泉行
車費 : JR 四國 Pass ( All Shikoku Rail Pass )
三越
 超市 係 B1/F
愛媛縣果然係柑橘王國
又平又靚
三越 刺身種類較多 亦比 高島屋 平
但 壽司種類 就 高島屋 較多 & 平
總結
刺身 : 三越
壽司 : 高島屋
 紅衫魚嗎 ?
先返酒店卸貨
~ 哈哈 ~
影到摩天輪啦
今晚我都一齊
啤一啤 
雖然依到係 13/F
但可惜 ....無街景
離開酒店後
先到樓下無聊夾
不過 ... 老公又派錢 ^0^ 
 
向一下站
道後溫泉
進發

2 則留言:

  1. 我覺得夾公仔唔無聊, 直頭係重點活動 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 對你地D高手黎講就係重點活動,但對我地黎講就係派錢活動 ^0^"

      刪除