富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2020-01-15

15th Jan 2020 - 日本四國之旅 : 天然温泉 石手の湯 ドーミーイン松山 ( Dormy Inn Matsuyama ) - Day 6 Part 3

黎到松山我地選擇左位於大街道內
石手の湯 ドーミーイン松山 [ 全室禁煙 ]
 
~ 住宿費 ~
22280円 ( 連稅 ) / 2人/ 2晚 ( 無早餐 )
酒店門前有足湯
 
使用時間 & 規則
酒店正門
G/F
Lobby 內有 Welcome Drink
 Lift 旁係 Canteen
酒店有 13 層
 
入住前 Send 電郵通知酒店 希望入住有吸煙室樓層
於是酒店安排我地入住 6/F
一入到房
傳統 Dormy inn 格局
左邊廁所 & 浴室
 
右邊洗手盆 & 雪櫃
推門入
黎到睡房
房景
原先以為只係普通大廈後門
點之 .... 望遠小小 竟然見到 高島屋摩天輪
地方算見洗
 
6/F 走廊
酒店好貼心
安排我地 住係 吸煙室斜對面 ^^
連 汽水機 ; 製冰機 & 微波爐 都係齊到
真係超方便
 
 
酒店 13/F
依層分別有
溫泉 ( 內有 洗衣機 ) ; 按摩椅 & Lounge
 
先睇睇溫泉
 女湯都係按密碼入
 
而男湯就要拍房咭先入到去
~ 小趣事 ~
因為其他地區 Dormy Inn 冇依個 Setting
一般情況下房咭都由我袋
第一晚時
好彩我要影相 所以遲左入女湯
如果唔係 . 老公就要等我出黎先入到去 ^^
 
 
按摩椅
位於男湯對面 有按摩椅室
200円/ 15mins
 
 
Lounge
酒店提供 Welcome Drink
橙汁 或 啤酒
每位住客 每日一杯
Is Free

 斟啤酒過程好得意
  去片
坐底後研究
原來杯底有個窿 就係用黎入啤酒
住後感
位置 & 環境都算方便
而且
23:00 落街仍有食店

4 則留言:

  1. 浸完飲啤酒welcome drink, 一流享受!

    回覆刪除
    回覆
    1. 浸完先飲有難道!因為 welcome drink 飲到21:00,之後又要趕住食麵.
      所以...係 : 飲->食->浸 . 時間上 & 個胃會分配得好DD ^^

      刪除
    2. 但係食飽又唔好浸住..

      刪除
    3. 食飽休息 30-45mins左右 就浸得啦

      刪除