富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2020-01-12

12th Jan 2020 - 日本四國之旅 : 高知ホテル ( Kochi Hotel ) Day 3 Part 3

我地只會係高知留宿一宵
所以
要搵間位置方便
最後簡左 距離 JR 高知站 只有 3分鐘既
 高知 ホテル
 ~ 住宿費 ~
8200円 ( 連稅 )/ 晚/ 2位 ( 包早餐 )
 今晚住 6/F 
一入到房
望左兩眼都搵唔到個插咭位
原來 .... 係開電制
( 真係好有 家的感覺 ^^ )
 傳統雙人房
傳統蚊形雪櫃
 
廁所有 D 細 ....
..... 廁所入面有個 救命鐘
但 ... 又貼住 .... 唔用得 ^^" 咁得意 ......
 房景
望住 JR 高知站 & 土佐三志士の像
 Zoom
再睇睇酒店其他設施
G/F ( 即 酒店 Lobby )
微波爐 & 電腦 位於 Lobby 右邊
氣水機 ; 啤酒機 & 冰機
就係 Lobby 左 Lift 口前
2/F 係洸衣房 & 早餐場地
***
住後感
論價錢 & 位置 真係超值
不過 .... 我地都預到小問題
就係 ..... 房門 & 暖氣 ( 抽風系統 )
 
先講講房門
一般酒店既房門 ( 大門 ) 當你外出閂門時 佢自動上鎖
但今次房門 . 當我地外出時 ... 道門鎖唔到 .....
正確 D 黎講 ... 唔係完全鎖唔到
不過 ... 要拍多幾下門咭 + 開開 閂閂 先鎖到
 
另外 ... 可能酒店係中央冷氣
所以 .....  抽風系統好一般
即係 暖氣夠 不過好焗 .... 搞到耐唔耐要開窗散散悶氣
 
不過平心而論
高知 ホテル 整體黎講 都算 Ok

2 則留言:

  1. 通常瞓覺我覺得房大細無乜所謂, 最緊要瞓得舒服就得 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實酒店房大房細我地都係咁瞓,所以依個價錢住依到我都覺得 OK

      刪除