富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2020-01-15

15th Jan 2020 - 日本四國之旅 : 高松城玉藻公園 - 閒遊高松站 - 高松 到 松山 麵包超人列車 予讚線 8000系 - Day 6 Part 1

原本行程
過小豆島 - 15:00 高松城 & 玉藻公園 - 17:53 上車搬松山 ~ 21:00 松山 Check in
**
但正如前篇所講
經過依幾日 [ 前天 ( 高知 ) 到 尋日 商店街 情況 ]
怕 21:00 去松山 冇飯食 ... ( 選擇小 ..... )
所以
我地尋晚 漏夜 改早一班 麵包超人列車
**
 
是日行程
高松風景印 - 高松碼頭 - 速遊 高松城 & 玉藻公園 - 11:50 上車搬松山
***

今朝
08:xx 起身
大約 09:15 Check Out

第一站
サンポート 高松郵便局
( 最近高松站既郵局 )
由酒店行過黎 只需幾分鐘
高松風景印
 
之後
四國小舖 88
由於前晚黎時 佢地差唔多閂門
見依家有時間 過黎最後衝刺
前晚真係 Miss 左好多特色商品
買黎唔知幾時用
所以 .... 影相留念算了
 
下一站
高松碼頭
依邊先係 Pass 包既 高松 往 小豆島 碼頭
香川縣歡迎你
過條馬路 即係酒店樓下
玉藻公園
  
原本都有打算入去快行
點知 ... 要入場費 0.0?
雖然只係 200円/ 位
但 ... 我地得 15-20mins ...... 唉 ~
都係算吧 ! 所以我地連 高松城 都影唔到走人了
為避免一陣要行黎行去
決定提早返酒店拎埋行李
過黎 車站 坐住等
嘟 ~ 11:00
我地可以係到閒遊 30分鐘左右
車站內既小型觀光案內所
Settle 好老公之後
我就上去閒遊
 
 
買埋便當
 
~ 入閘 ~
 
高松 - 松山
11:50 JR 特急 いしづち9号 . 松山行
[ 麵包超人列車 予讚線 8000系 ]
車費 : JR 四國 Pass ( All Shikoku Rail Pass ) + 遊客指定席優惠
車程 : 2 小時 23分
***
小趣事
老公 : 我地 Car 幾 ?
我 : Car 8
 
~ 上車 ~
而同一時間
我襯未有其他乘客上車
繼續影相
  門口旁有汽水機
 
~ 車頂 ~
 
老公就拎張飛 Check 坐幾號位
老公 : 又話 Car 8 ? Car 1 呀 !!
我 : 咩呀 ?
 
~ 大家一望 ~
 
! 咦 !
點解有 2 個 Car ? [  Car 8 ? Car 1 ? ]
我 : 麵包超人列車時間表 明明話係直行車 ( 唔洗轉 )
老公 : Change 咩 ?  我地上錯車呀 ?
 
~ 重有幾分鐘就開車 ~
 
好彩 ... Car 8 係車尾 . 咁岩司機哥哥行過
經了解後
原來我地一陣要係 UTAZU ( うたず = 宇多津 ) 轉車 ... 箱
哦 ..... 轉車箱啫 ~
但坐定後 .... 突然醒起 ... 再睇睇轉車時間 .... 對對錶 ....
依家 12:00
一陣 12:10 到 但另一班車 開 12:13 !?
What ? 轉車時間 .... 唔夠 3 分鐘 =.="
我地依家係 Car 8 .... 一陣轉 Car 1 ...  1 頭 1 尾 + 重要推埋行李
>,<
為左一陣轉車可以順暢 D
我地唯有放棄指定席 走黎第一架改坐自由席
不過 .... 最前 .... 都只係 Car 6
唔理咁多 ! 大不了 由 Car 5 上車 之後再慢慢行去 Car 1
希望一陣冇咁 哩Hea ~
依頭坐底 嗰頭黎到 宇多津
~ 咦 ~
前面真係有另外一架列車等梗我地
原來佢地 會係到合體
而 合體後 就一架車咁開去松山
火車合體
去片
**
一路搬 一路同老公講
我 : 其實做咩咁辛苦呢 ? 坐自由席咪得囉 ! 反正架車都一齊去松山 ......
老公 : 算啦 ! 都行梗啦 ! .....
**
有驚無險 成功轉車
一踏入 Car 1 ~ 嘩 ~ 好靚呀 !

老公 : 唔搬 ?! 就冇左 麵包超人席 ... 啦 !!

 
 
 
 
 連汽水機都係麵包超人
我地個位呀 ^0^
 
~ 開飯 ~
是日 Brunch
老公 & 我
 
冷靜過後 睇返張飛
原來我地岩岩轉既係 JR 特急 しおかぜ 9号 .....
睇返 麵包超人列車時間表
哦 ! 原來係 崗山 開往 松山 列車
**
 
準時 14:13 黎到松山
落車後
要影車既另一邊
因為佢地係雙面架 ^0^

2 則留言:

  1. 好在有去指定席 ^0^ 俾我都一定搬過去

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~搬嗰陣唔知架... 所以老公咪串我囉 >0<

      刪除