富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2020-01-11

11th Jan 2020 - 日本四國之旅 : 阿波會館 + 阿波舞 ( 阿波 おどり ) - Day 2 Part 3

上文提到
我地係酒店小休後
大約 19:15 左右 再度出發
目的地 : 阿波會館 睇 阿波舞  
 咦 ..... 估唔到
德島 えびす祭り 同大阪一樣
又係
由朝到晚都咁熱鬧
點知 .... 老公冇啦啦又話要試下
 烤雞皮肉卷
多謝 500円
好味既 .... 不過我覺得有 D 肥膩
又經過
今朝行過既通町

繼續向 阿波會館 進發
黎到
西新町商店街前
依到亦係 德島站前 唯一商店街
雖然入面有間收 21:00 既超市
但可惜我地唔夠時間行了
另一個阿波舞模型
 由 酒店 ( JR 德島站 ) 行過 阿波會館
大約 10mins

阿波會館 旁 天神社
我地冇入去
只係門口影相留念
阿波會館有 5 層
5/F 纜車站 : 只要夾岩時間 可以坐纜車上眉山
3/F 展覽室 : 介紹 阿波 おどり ( 即 阿波踊り & 阿波舞祭 ) 相關資料 & 歷史
2/F : 阿波おどり ( 即 阿波舞 ) 展示室
1/F : 買紀念品
而我地今晚就係黎 2/F 睇 阿波舞
 
**
提提你
阿波舞表演分
日間 4場 & 晚間 1 場
 
~ 日間 ~
11:00 ; 14:00 ; 15:00 & 16:00 ( 40mins/ 場 )
由 會館專屬 連 ( 隊伍 ) 演出
800円/ 位
 
~ 夜間 ~
20:00 Only ( 50mins/ 場 )
每晚 由 唔同 連 ( 隊伍 ) 演出
1000円/ 位
[ 以上時間只供參考 詳細情況請以官網為準 ]
 
基本上
每日都有夜場
不過
可能 1月頭 係日本過年關係
官網告示 : 1 - 10 Jan 都冇夜場

黎到今晚 ( 11 Jan ) 先回復正常
所以
如果 1 月頭黎既朋友
記得上佢地官網 Check 清楚場次
**
 
而今晚為我地演出既係
新ばし連

門票唔洗預約 不設畫位
2/F 即買即入
 入場 Lu
半圓形舞台
無幾耐
Live Band 入場
~ 開場 ~
跳完第一節後
佢地安排了
講解阿波舞 & 即場教學
之後
又再次演出
依位伯伯好犀利
身手輕型 舞步又穩
應該係舞林高手
最後
重會黎個現場觀眾大比試
跳得最好嗰 3 位觀眾
除左有小禮物外
第一名
重有證書
睇下 ; 笑下
輕輕鬆鬆就 50分鐘了
送上節錄精華
我真係好佩服姐姐們既跳舞技巧
著住木屐跳舞 已經 難
要 腳踭唔到地咁跳 真係 難上加難 
 
回酒店路上 依家只係 21:00
條街已經冇乜人
就連岩岩行過既 通町前
叔叔們亦都開始執野收檔
是日晚餐
一鴻
專吃德島名物 阿波美雞專門店
~ 開飯 ~
左 : 雞肉烤飯團 / 右 : 烤雞腎
 
阿波尾鶏の鶏釜めし
( 即 阿波美雞焗飯 )
骨付き阿波尾鶏
( 即 烤焗阿波美雞肶 )
阿波牛 & 蕃薯
睇落好豐富
但其實通通都係一人前份量 ( 除左烤雞腎 )
Dinner 多謝 4630円
***
是日生果
德島縣產士多啤梨 
 宵夜有 Aeon 超市雞肉串

***
是日戰利品
Aeon Pet 代表 Only


4 則留言:

  1. 見過街上跳阿波舞好壯觀, 將來有機會一定會去看看

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係睇網上資料, 福岡的山笠祭都好想去睇, 不過暑假好多人想放假, 機票又貴, 我多數會同同事調更放假, 所以好少放大時大節.

      刪除
    2. 因為怕熱,所以夏天就我生日.通常只會去短途(3-4日).而冬天就返結婚紀念,所以通常會安排年尾OR年頭去.

      刪除