富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2020-01-31

四國鐵路周遊券 ( ALL SHIKOKU Rail Pass ) 使用手冊 + 麵包超人列車 講解說明

去 四國 玩 當然要用 佢地既 交通 Pass
四國鐵路周遊券 ( All Shikoku Rail Pass )
官網 - 請按
我地四國之旅 - 請按

~ 使用日數 & 價錢 ~
分別有 3 ; 4 ; 5 & 7 日
( 開通後需連續使用 )
價錢由 9000円 ~ 13000円 不等
( 這是出發前於香港購入的價位 )

~ 使用範圍 ~
( 見下圖 )
無錯 ! 除左可以乘坐 四國 JR ( 自由席 ) 外
係四國縣內 亦有市電 ; 渡輪 可供乘坐
另外重有其他優惠 ( 詳情請參閱官網 )

~ 高松 ~
可以乘坐 高松琴平市電 & 小豆島渡輪 + 小豆島橄欖巴士

~ 松山 ~
伊予鐵路 ( 不包少爺列車 ) + 任玩伊予鐵高島屋大摩天輪

~ 高知 ~
土佐電


另外
如果想乘坐 麵包超人列車
由於有個別 路線 & 坐位 需要 乘坐 指定席
 

所以
佢地同時提供了以下優惠
在 購買/ 兌換 Pass 時 可同時購買 指定席回數劵
以優惠價 1000円 購買 4張 指定席劵
( 即可乘坐 4 程 指定席 )

~ 兌換地點 ~
四國
德島 ; 高松 ; 高知 & 松山 既 JR Ticket Counter 或 Warp 旅行社
另外
大阪 ( 梅田 ) & 岡山 都有兌換地點
[ 有關地址 & 辦公時間 請自行查看官網 ]

由於我地係由 關西空港 直接坐巴士 過 四國 德島
所以
我地既 Pass 自然就係 德島換領
[ 因為 JR Ticket Counter 排晒隊 , 所以我地行過旁邊既 Warp ]

~ 兌換過程 ~
拎返出發前係 JAL Holiday 購入既 兌換証 + Passport
填返個人資料
~ Done ~
其實我地係 12號 由 德島 落 高知 時 開始使用
但係入閘時 職員哥哥冇幫我地打上日期印
隔日
由高知 上 高松 時
高知站哥哥先幫我地吸返日期印 ^^
***

~ 麵包超人列車 ~
一共有 5 條路線
( 見下圖 )
而我地今次旅程成功參與其中 4 條

! 如果想坐麵包超人列車既朋友 有 D 地方需要留意 !

係 JR 四國官網上會搵到 類似下圖 既 麵包超人列車時間表
( 下圖為參考使用 . 詳細時間 或 任何更新 請自行查閱 JR 官網 )

但其實上圖時間表並唔係完全準確
因為佢地會有
列車停駛日 或 維修日 ( 見下圖 )
所以
想乘坐超人列車既朋友
計劃旅程時 記得到 麵包超人列車專屬官網 查閱有關列車停駛日資料
アンパンマン列車官網 ( 日文 Only ) - 請按
麵包超人列車詳細路線圖

~ 提提你 ~
悠悠號麵包超人列車 = 特急剣山 5号
而依架列車 其實一共有 3 個車箱

1 號車箱 : 指定席 ( 沒有任何裝飾 或 佈置 )
2 號車箱 : 悠悠號麵包超人列車 指定席 ( 所以預訂時一定要特別指明坐 Anpan )
3 號車箱 : 自由席
就以當日小妹乘坐時目測為列
其實 架與架 是相通的
所以
就算 Book 唔到 第 2 架 悠悠號指定席
其實同樣可以過架影相 & Shopping ^^ 不過會只係少左張 Post Card 做紀念品

~ 麵包超人列車 及 回數劵指定席 ~
我地買左 1000円/ 4次 回數劵
分別乘坐了以下麵包超人列車

12/ 01/ 2020
德島 - 高知
12:01 特急剣山 5号 ( 悠悠號麵包超人車箱 ) 到 阿波池田行
( 回數劵 指定席 1 次 )
 
阿波池田 13:32 特急南風 9号 到 高知
( 回數劵 指定席 2 次 )
 

13/ 1/ 2020
高知 - 高松
14:13 JR 特急南風 18号 土讚線 麵包超人列車
( 回數劵 指定席 3 次 )
但可惜車箱內 沒有任何超包超人裝飾或佈置
不過 .... 當查飛時 職員叔叔會在車票上吸上 麵包印 ^^ ( 算是安慰獎吧 )
到 宇多津 後
轉 JR 快速サンポート南風リレー号 到 高松
( 自由席 )
 
  
15/ 1/ 2020
高松 - 松山
麵包超人列車 予讚線 8000系 
 ( 回數劵 指定席 4次 )
雖然乘坐時遇到轉架小趣事
不過 同時亦比我地 見到 列車合體 ^^
依架列車係繼 悠悠號 外 佈置得最靚既 麵包超人列車
 

16/ 1/ 2020
松山 - 宇和島
11:26 JR 特急宇和海11号 到 予讚線宇和海
( 自由席 Only )
 

沒有留言:

張貼留言