富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-01-05

4th Jan 2012 - 大阪遊 Day 8 - Part 2 - 心薺橋 + 回港 + 戰利品

比我預期重早左 . 可以 @心薺橋行多陣 
果然係年頭 .冇時冇刻 都可以見到 和服姐姐
@心薺橋附近行圈後 . 夠鐘搵野食
最後 . 老公簡左依間 - 
 
店內環境 ~

 
老公既 -                                                      我既 -
Lunch 多謝 1180yen
食飽飽 . 返酒店接貓 ~

向機場進發 ~
@心薺橋 - 機場 
坐 南海本線 到 関西空港 需時約 45mins 車費 890yen
 
14:10有車 . 時間又係岩岩好 !
由於 難波 過 關西只需 45mins . 加上 機場冇咩好行 .
我地飛 16:25 . 所以預早一個鍾到機場已經可以 ~  

另外提提大家 . 香港航空 [ 現階段 ] 係日本 唔可以預先 上網畫位
一定要黎到機場 Check In + 畫位 ! 唉 ~
關西機場 果然並非 浪得虛名 ! 由 入閘口 行到黎 登機口 都唔洗 15mins ~ 
 
我地坐佢返香港
無聊影飛機時 . 1st 次影到自己件行李上機呀 !! 
因為 ~ 叔叔搬梗的 . 正是我呀貓呀 ! 但可惜我換唔切鏡頭 ~
呀貓上機後 . 到我地上機 ~
大阪 ~ 我地走啦 . 不過 ...... We'll be Back !! 飛冇耐 . 又到派餐既時間 :
我既 雞                                                                    老公既牛
食飽後 . 又係無聊影既時候 -
經過 4個幾鐘 我地返到香港 .
落機 + 接貓 . 為我地既 大阪之旅畫上完美句號 ~
 
********
是日戰利品  
即食麵發明館 既代表 - 
杯麵福袋 ( 1 set 10 個 ) 

其他杯麵
依 2 個係新產品 - 杯飯
 
最後 . 重有依 2 粒 ....... 

分別係 -

沒有留言:

張貼留言